Skravletråd :)

Kjekt å ta inn ved behov da, men ikke som hverdagsgrilling nei. Ihvertfall ikke de hjemmelagde tønnegrillene.

Vi har jo tønnegrill nå og, men den ser litt penere ut;)
Her foretrekker vi kull da, så vi har kun det. Ellers kan jeg like gjerne putte det i ovnen:p hehe

Nei, grilling på gass blir ikke som å legge det i ovnen, altså.

Nei, grilling på gass blir ikke som å legge det i ovnen, altså.

Men det blir ikke som kullgrill heller. Så for meg så kan jeg like gjerne gjøre det;)

Men det blir ikke som kullgrill heller. Så for meg så kan jeg like gjerne gjøre det;)

Nei, som kull blir det ikke

Men kull funker ikke når man kommer sulten hjem fra jobb og vil ha middag før ungene skal spise kveldsmat, liksom. eller, joda, men da er den EGENTLIG klar når maten er spist opp. Så vi har gass, for vi griller mange ganger i uka.

Nei, som kull blir det ikke

Men kull funker ikke når man kommer sulten hjem fra jobb og vil ha middag før ungene skal spise kveldsmat, liksom. eller, joda, men da er den EGENTLIG klar når maten er spist opp. Så vi har gass, for vi griller mange ganger i uka.

Ser den. Her griller vi sjelden i ukedagene da. Syns liksom ikke det blir noe spesielt med gassen;)

Hadde ikek gjort noe det, nei

Ser henne vel an gjennom helga tenker jeg, da bør det vel være over, ellers ringer jeg igjen på mandag.

Spurte ham "hvor lenge skal man egentlig gå sånn og hoste", og det hadde han jo ikke noe svar på, men sånn for hennes del får vi vel tenke at hoster hun forstatt når det blir mai, så får vi vurdere en time for å evt teste astmamedisiner da. Det var etter 2-3 mnd med hoste broren fikk det. Men han hadde mye natthoste, det har jeg ikke egentlig merket på henne, i alle fall ikke akkurat nå, nå har hun antakeig et virus i øvre liftveier. Og jeg har det samme, vil jeg tro, og faren også...
Ja, sikkert lurt å se ann gjennom helgen:)
Krysser fingre for at det ikke er astma!
God bedring til dere alle sammen:)

Ja, sikkert lurt å se ann gjennom helgen:)
Krysser fingre for at det ikke er astma!
God bedring til dere alle sammen:)

Nei, får si som legen sa: det er jo fint med astmamedisiner. Men best om man slipper.

Vi satser på at hosten gir seg. Men med den familiehistorikken vi har, og hun som var innlagt på barneavdelingen med RS virus 1 uke gammel... så vet vi at hun er i risikosonen.

Nei, får si som legen sa: det er jo fint med astmamedisiner. Men best om man slipper.

Vi satser på at hosten gir seg. Men med den familiehistorikken vi har, og hun som var innlagt på barneavdelingen med RS virus 1 uke gammel... så vet vi at hun er i risikosonen.
Helt klart best om man kan slippe ja:)
Her var min yngste også innlagt på sykehus med RS virus da han var 5 uker gammel... Men heldigvis ikke vært spesielt utsatt etter dette:)

Back
Topp