Da er det på tide å finne nyVil ha ny grill jeg også, vvår er 4 år og godt brukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det på tide å finne nyVil ha ny grill jeg også, vvår er 4 år og godt brukt.
Finn på noe vi kan krangle om daMen nå ble det nesten litt kjedelig da, må krangle om noe ...
Sinnasnekker'n er kult! Jeg er generelt glad i sånne bygge-program, daSinnasnekker'n er egentlig ganske interessant![]()
Sinnasnekker'n er egentlig ganske interessant![]()
Og alle dere som sa at en elektriker tåler at det et rotete.... Ja. Her var rotete.
Og hvem er elektrikeren? Eldsresønn i et av nabohusene. Jadda. Det er liksom litt enklere med sånne "ser dem aldri igjen"- folk. Men neida, det var naboen. Selvsagt.
ÅneiOg alle dere som sa at en elektriker tåler at det et rotete.... Ja. Her var rotete.
Og hvem er elektrikeren? Eldsresønn i et av nabohusene. Jadda. Det er liksom litt enklere med sånne "ser dem aldri igjen"- folk. Men neida, det var naboen. Selvsagt.
Sinnasnekker'n er kult! Jeg er generelt glad i sånne bygge-program, da![]()
Mannen synes ikke det den er jo helt fin og grei såDa er det på tide å finne ny![]()
Jeg var ikke her.Typisk. Hehe
Men brydde han seg da?
Ser lite på tv, men har det veldig mye på i bakgrunnenDet er noe av det jeg faktisk ser på på tv. Ser generelt veeeldig lite
Å nei, det er kjipt det.Og alle dere som sa at en elektriker tåler at det et rotete.... Ja. Her var rotete.
Jeg var ikke her.
Mannen brydde seg i alle fall. Han skjemmes over rothuset vårt. Det gjør jeg også. Så VI bryr oss...
Ja det var det da, må tenke litt på det tror jegFinn på noe vi kan krangle om da![]()
Ser lite på tv, men har det veldig mye på i bakgrunnen![]()
Om det er noen trøst så har han helt sikkert sett verre!Og alle dere som sa at en elektriker tåler at det et rotete.... Ja. Her var rotete.
Hihi...tror du han bryr seg så mye om det da?!Og alle dere som sa at en elektriker tåler at det et rotete.... Ja. Her var rotete.
Jøss, her hadde mannen digget det om han fikk kjøpe nyMannen synes ikke det den er jo helt fin og grei så
Bare å si ifra om du kommer på noeJa det var det da, må tenke litt på det tror jeg
Uff da.Og alle dere som sa at en elektriker tåler at det et rotete.... Ja. Her var rotete.