Man er jo ikke garantert til å rekke detIkke jeg heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man er jo ikke garantert til å rekke detIkke jeg heller![]()
God kveld! Vi har vært på en sammenkomst i kveld så jeg har ikle fått med meg så mye jeg heller. Virker som det har roet seg littBle ikke så mye skravling på meg i dag, men nå har lille sovnet, så nå er jeg klar for en ny økt.hva står på?
Er jo ikke detMan er jo ikke garantert til å rekke det![]()
Sykt imponert er jeg vertfallEr jo ikke det![]()
Hurra for det, får håpe hun sover lenge nå daYess! Hun SOVER![]()
Samme her. Mini sluknet nettopp!Ble ikke så mye skravling på meg i dag, men nå har lille sovnet, så nå er jeg klar for en ny økt.hva står på?
Håper jeg ogHurra for det, får håpe hun sover lenge nå da
Skravle nå?? Jamen jeg skal jo legge megSamme her. Mini sluknet nettopp!![]()
Jeg må ligge i sengen med henne. Ikke trøttSkravle nå?? Jamen jeg skal jo legge meg
Ah hun er et ånt barn ja, da er bv sikkert greit å ha jaJeg må ligge i sengen med henne. Ikke trøttbv er lifesaver
![]()
Skal sove sammen med meg ja. Må vente til hun sover tungt med å flytte henneAh hun er et ånt barn ja, da er bv sikkert greit å ha ja
JaDet er braflinke damene
![]()
Samme her. Mini sluknet nettopp!![]()
Er koselig detda, når de er så småSkal sove sammen med meg ja. Må vente til hun sover tungt med å flytte henne
Hun er mammadalt!
Det er også grusomtJepp! Eller bare å drømme at man faller ut![]()
For noen luringerJabeste var at mamma var der også, og jeg var med henne rett før. Så kjørte henne til byen for at hu liksom skulle møte søstra Mi. Så var de der begge 2
![]()
Ja hu sa bare jeg må dra nåFor noen luringerGodt gjort å klare å holde det hemmelig
![]()
For meg jaEr koselig detda, når de er så små