Skravletråd :)

Hun har alltid sovet hele natten ( spiser da, men sovner med en gang etterpå). Men i natt var hun våken en liten time. Og jeg fikk aldri sovna igjen..
Uff kjedelig :(
Her våknet hun for mat 05:30
Sovnet raskt og våknet for ny bleie (og litt mat) 07:30
Sover igjen nå. Men jeg får ikke sove igjen

Hun har alltid sovet hele natten ( spiser da, men sovner med en gang etterpå). Men i natt var hun våken en liten time. Og jeg fikk aldri sovna igjen..
Vi og hadde en våken time i natt. Det er så tungt når man er så trøtt selv!
Her var det en bleie som skulle fylles, så når han hadde klart den jobben var det natta igken:)

Så deilig da, slapp mer sint jente ;)
Ja deilig!
Hun bar bli og fornøyd helt frem til 20-21 tiden i gårkveld. Da var ingenting bra nok.
Men i dag er hun blid igjen.
Sto opp og byttet bleie i halv 8 tiden. Når vi la oss tilbydde jeg pupp. Var ikke intr no særlig. Lå bare blid og fornøyd og slappet av (og holdt rundt puppen) frem til hun sovna igjen <3

Uff kjedelig :(
Her våknet hun for mat 05:30
Sovnet raskt og våknet for ny bleie (og litt mat) 07:30
Sover igjen nå. Men jeg får ikke sove igjen
Vi og hadde en våken time i natt. Det er så tungt når man er så trøtt selv!
Her var det en bleie som skulle fylles, så når han hadde klart den jobben var det natta igken:)

Jeg jagde mannen ut av sengen halv sju og ba ham skifte tissbleie. Klarte ikke å sovne igjen selv, så når hun hadde fått ny bleie gA jeg henne mat og så stod jeg opp og spiste frokost selv.

Idag MÅ jeg sove dupp i løpet av dagen altså!

Hva strikker du?:)

Strikker jakke. Bukse er ferdig for en stund siden:)

Ut på trilletur :) og så er det babysvømming i kveld!

Er spent på denne jakka, altså ;) Strikker du mye?

Så gøy med babysvømming. Kose dere masse med det da:)

Nja, strikker når ånden faller over meg:p hehe
Har blitt en del opp gjennom åra, men har ikke strikket så mye mens jeg har vært gravid fordi energien har vært på bånn.

Ja deilig!
Hun bar bli og fornøyd helt frem til 20-21 tiden i gårkveld. Da var ingenting bra nok.
Men i dag er hun blid igjen.
Sto opp og byttet bleie i halv 8 tiden. Når vi la oss tilbydde jeg pupp. Var ikke intr no særlig. Lå bare blid og fornøyd og slappet av (og holdt rundt puppen) frem til hun sovna igjen <3
Herlig , får håpe hun er bare blid resten av da

God morgen damer! Hva byr dagen på?

God dag :)

Jeg skal treffe noen av jentene fra terminforumet for første gang. Ellers så skal jeg ikke stort, skulle helst ha vaska leiligheten men har ikke vann i
dag så det får bli en annen dag :P

Hva bringer dagen hos deg?

Back
Topp