Ut på trilleturog så er det babysvømming i kveld!
Er spent på denne jakka, altsåStrikker du mye?
Åh, babysvømming! Vurderer om vi skulle gjort d med lillesøster. Gjorde d ikke med storesøster da..
Hvor gamle er de når de begynner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut på trilleturog så er det babysvømming i kveld!
Er spent på denne jakka, altsåStrikker du mye?
Det skal vi. Han storkoser seg i vannetStrikker jakke. Bukse er ferdig for en stund siden
Så gøy med babysvømming. Kose dere masse med det da
Nja, strikker når ånden faller over meghehe
Har blitt en del opp gjennom åra, men har ikke strikket så mye mens jeg har vært gravid fordi energien har vært på bånn.
Så hyggelig at dere treffesGod dag
Jeg skal treffe noen av jentene fra terminforumet for første gang. Ellers så skal jeg ikke stort, skulle helst ha vaska leiligheten men har ikke vann i
dag så det får bli en annen dag
Hva bringer dagen hos deg?
Det er veldig gøyÅh, babysvømming! Vurderer om vi skulle gjort d med lillesøster. Gjorde d ikke med storesøster da..
Hvor gamle er de når de begynner?
Not...Godt hun er på bedringens veg![]()
Not...
38 kom meldinga. Jeg ringer legen for å høre. Fint, svarer mamma, det er 38,5.
Så vi har legetime om tre timer. Hun rekker sikkert både feberfri og feber igjen i mellomtiden...
Det er veldig gøyVi begynte da han var 3 mnd. På vårt parti er de fleste på den alderen, men de er mellom 3 mnd og 1 år som regel.
Det skal vi. Han storkoser seg i vannet
Selv klarer jeg ikke å legge opp ei maske, så jeg kommer til kort derMan må holde på mens msn orker
![]()
Hod morgen damer![]()
Her er det fullrulle med budrunde, jeg klarer ikke å konsentrere meg om så mye annet.. Godt jeg er sykemeldt i dag![]()
Så spennene, håper dere får bra budHod morgen damer
Her er det fullrulle med budrunde, jeg klarer ikke å konsentrere meg om så mye annet.. Godt jeg er sykemeldt i dag![]()
God bedring til lillemor.Not...
38 kom meldinga. Jeg ringer legen for å høre. Fint, svarer mamma, det er 38,5.
Så vi har legetime om tre timer. Hun rekker sikkert både feberfri og feber igjen i mellomtiden...
Så spennene, håper dere får bra bud
Akkurat nå ligger høyeste bud på 270 000 over takst, så går over all forventningÅh, har budene begynt?? Spennende! Hva håper dere å få da?
Oj det er veldig bra det da, krysser fingrene for at det blir merAkkurat nå ligger høyeste bud på 270 000 over takst, så går over all forventning![]()
Så gøy.Akkurat nå ligger høyeste bud på 270 000 over takst, så går over all forventning![]()
Ja, nå er den på 310 000 over takstOj det er veldig bra det da, krysser fingrene for at det blir mer
Så hyggelig at dere treffesLeiligheten klarer sikkert å vente.
Vi skal ut og trille litt og så skal vi på babysvømming![]()
Sovna ikke før 7 og våkna nåÆsj..håper dere sover nå!
Ja, nå er den på 310 000 over takst![]()