Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer ikke noe tegn i appen heller. Trenger egentlig bare å se det i den baren til venstre når jeg kommer inn, men jeg finner ikke noe sted å aktivere det.Det kan vel stilles inn? Jeg har skrudd av alle varslene mine jeg![]()
Det hadde i hvertfall jeg blittJatrur de ble litt stressa på slutten
![]()
Haha. Stakkars litenKatta lå og sov i vinduet og datt ned på gulvet nå. Nå later hu som om ingenting skjedde![]()
Hu ble litt sjokkertHaha. Stakkars liten![]()
Det er jo sjansespillDet hadde i hvertfall jeg blitt![]()
Kjenner det her ogsåNei skal man legge seg snart da, øynene går i kryss snart
Kommer ikke noe tegn i appen heller. Trenger egentlig bare å se det i den baren til venstre når jeg kommer inn, men jeg finner ikke noe sted å aktivere det.
det vil jeg troHu ble litt sjokkert![]()
Helt klart! Drøye det så lenge a gittDet er jo sjansespill![]()
Å falle ut av en seng er helt grusomtdet vil jeg troDen falle-følelsen er jo den verste som fins!
Mulig! Jeg har iOS, så appene er nok forskjelligeHm...jeg ser det på minhar android om det har noe å si?
Jepp! Eller bare å drømme at man faller utÅ falle ut av en seng er helt grusomt![]()
AaahJa, men ikke fra appen mener jeg![]()
Mulig! Jeg har iOS, så appene er nok forskjellige![]()
Hadde jeg aldri tørtHelt klart! Drøye det så lenge a gitt![]()
Er sliten etter en dag med mye inntrykk, og ser paradiseBle ikke så mye skravling på meg i dag, men nå har lille sovnet, så nå er jeg klar for en ny økt.hva står på?
Ikke jeg hellerHadde jeg aldri tørt![]()