Migrene er noe av det verste som er...unner ingen å ha detpoden har en kompis med migrene, slitsomt i grunn or han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Migrene er noe av det verste som er...unner ingen å ha detpoden har en kompis med migrene, slitsomt i grunn or han
For mye når det er 5 t tur fra før...Fysj...det er mye![]()
Nei det gjør ikke jeg heller i grunn.Migrene er noe av det verste som er...unner ingen å ha det![]()
Reagerer du på det???Holdt på med looms med nevøen min og nå er jeg full av røde prikker![]()
Kanskje, men kan ikke huske å ha reagert på gummistrikk førselve gmmien i strikken kanskje?
Krysser fingre for detDet er fullmåne i kveldkanskje den kan hjelpe meg
![]()
Første gang jeg har holdt på med detReagerer du på det???
Ja, utrolig kjiptFor mye når det er 5 t tur fra før...
Hmm nei da vet jeg ikke.Kanskje, men kan ikke huske å ha reagert på gummistrikk før
Jasså, skal jeg bli den store broder-spankeren? HahaTar du for deg min bror også?
Det er vi heldigvis , godt er detJa, utrolig kjipt
Men nå er dere ihvertfall hjemme igjen![]()
Og jeg som fikk så fine armbånd med nevøen min <3Hmm nei da vet jeg ikke.
He he yes det er det du skal bli fra nåJasså, skal jeg bli den store broder-spankeren? Haha
Med glede!
Har en bror jeg også om du skulle være interessert?!Jasså, skal jeg bli den store broder-spankeren? Haha
Med glede!
Hahah nå har hun mange brødre å ta avHar en bror jeg også om du skulle være interessert?!![]()
Ja gjør detKrysser fingre for det![]()
Kan vel ikke bli for mange vel?!Hahah nå har hun mange brødre å ta av
Joda, vi er optimister ikke sant?!Ja gjør detmen skjer garantert ingenting
Kan vel like så godt ta han medHar en bror jeg også om du skulle være interessert?!![]()