Skravletråd :)

Vi får ta hverandres brødre :P

Jeg vet det hørtes feil ut, men dere forstår hva jeg mener ;)
Haha. Om man ikke har fått med seg foregående årsak kan den lett misfirståes ja:p

Så ligger jeg her på barnerommet da. Lillesøster er våken. Vi kom sent hjem, og hun vilje ha mat.

Han derimot klagde på hodepine i det vi skulle dra, ble kvalm rett før vi kom hjem, fikk paracet og sovnet ganske fort.

Det er andre gang denne uka han har hatt så vondt i hodet at han har fått medisin, føste gang tilbød jeg siden han hadde så vondt, denne gangen ba han om fordi han visste det finnes.

Ikke helt godt det heller.

Han har to bestemødre, ei eller to tanter og en onkel med erfaring med migrene, så vi får følge litt med om dette fortsetter
Viktig å følge med på det, ja:)
Jeg skal ha med eldste til legen, for han klager ofte over hodepine.. jeg har migrene:rolleyes:

det verste med å være mamma er de kveldene som jeg er igjennom nå...
Vesla vil ikke sove.. ikke pokker. Hun ligger å hyyyyyler og skriker som en stukken gris inne på rommet sitt..
Prøver å holde meg unna men det gjør så vondt. Hater de helveteskveldene.
Å det hjelper ikke at man er eksta følsom når man er gravid heller :(
Å nei, så slitsomt:confused: har hun ofte slike kvelder?

Holdt på med looms med nevøen min og nå er jeg full av røde prikker :(

Denne påska har jeg og mannen min kommet fram til at vi skal bli prøvere på barn nr. 2, så må si det har vært en veldig fin påske! Ser fram til å gå gravid igjen. Denne gangen litt klokere enn forrige gang.
Så gøy:D
Lykke til med prøvingen!

Back
Topp