Skravletråd :)

Nei jenter! nå tar jeg kvelden!
Magen er hard som stein og verker.. Å jeg er trøtt som en dupp! snakkes i morgen ;)

Nei, nå er det kvelden her i gården :) God natt, herlige damer!

Oppe og hopper! God påskemorgen alle sammen :) Hva byr dagen på?

Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid...

Nei, lillesøster har nok fortsatt feber, vi vurderer om vi skal besøke mine foreldre, men det ble ikke at ungene overnatter, dessverre.

Mannen har fri, vi har pinnekjøtt til middag og ellers vet jeg ikke

Oppe og hopper! God påskemorgen alle sammen :) Hva byr dagen på?
God morgen:D
Ligger fortsatt i senga og drar meg jeg. Har ikke tenkt på hva jeg skal enda. Du skal da?

Ligger fortsatt i senga og drar meg jeg. Har ikke tenkt på hva jeg skal enda. Du skal da?
Tenkte å trille en tur, eller ingen store planer :) mannen er på jobb i dag så vi får prøve å få tida til å gå! Kanskje ta en tur bort på kaféen og ta en kakao :D

Nei, lillesøster har nok fortsatt feber, vi vurderer om vi skal besøke mine foreldre, men det ble ikke at ungene overnatter, dessverre.

Fortsatt ikke frisk? Det var da ille så lenge det skulle henge i, da! Håper hun blir bedre snart.

huff.. kjedelig at den feberen ikke gir slipp da!
Håper dagen blir bra likevel da!

dovendyret! hahaha.

Tenkte å trille en tur, eller ingen store planer :) mannen er på jobb i dag så vi får prøve å få tida til å gå! Kanskje ta en tur bort på kaféen og ta en kakao :D
Så deilig med trilletur. Gleder meg til sommeren:D hihi
Fint vårvær hos deg og eller?

Ligger i senga enda! Ga lillesøster frokost i senga, så sto mannen opp med henne. Etter mye masing, men digg uansett!

Skal straks stå opp og lage frokost, foreldrene mine drar hjem idag.

Syns påska har gått altfor fort jeg :s

huff.. kjedelig at den feberen ikke gir slipp da!
Håper dagen blir bra likevel da!

dovendyret! hahaha.
Haham sjelden jeg ligger i senga så lenge da, så greitå nyyyte det innimellom:D

Ligger i senga enda! Ga lillesøster frokost i senga, så sto mannen opp med henne. Etter mye masing, men digg uansett!

Skal straks stå opp og lage frokost, foreldrene mine drar hjem idag.

Syns påska har gått altfor fort jeg :s
Så deilig å kunne ligge litt ekstra da:) blir det noen spesiell frokost eller?

Back
Topp