Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakkes i morgenNei jenter! nå tar jeg kvelden!
Magen er hard som stein og verker.. Å jeg er trøtt som en dupp! snakkes i morgen![]()
Nei jenter! nå tar jeg kvelden!
Magen er hard som stein og verker.. Å jeg er trøtt som en dupp! snakkes i morgen![]()
Sov godtNei, nå er det kvelden her i gårdenGod natt, herlige damer!
Snakkes i morgen![]()
Sov godt
Ligger for lengst under dyna her![]()
God morgenOppe og hopper! God påskemorgen alle sammenHva byr dagen på?
God morgen!Oppe og hopper! God påskemorgen alle sammenHva byr dagen på?
Tenkte å trille en tur, eller ingen store planerGod morgen
Ligger fortsatt i senga og drar meg jeg. Har ikke tenkt på hva jeg skal enda. Du skal da?
Fortsatt ikke frisk? Det var da ille så lenge det skulle henge i, da! Håper hun blir bedre snart.Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid...
Nei, lillesøster har nok fortsatt feber, vi vurderer om vi skal besøke mine foreldre, men det ble ikke at ungene overnatter, dessverre.
Mannen har fri, vi har pinnekjøtt til middag og ellers vet jeg ikke
huff.. kjedelig at den feberen ikke gir slipp da!Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid...
Nei, lillesøster har nok fortsatt feber, vi vurderer om vi skal besøke mine foreldre, men det ble ikke at ungene overnatter, dessverre.
Mannen har fri, vi har pinnekjøtt til middag og ellers vet jeg ikke
dovendyret! hahaha.God morgen
Ligger fortsatt i senga og drar meg jeg. Har ikke tenkt på hva jeg skal enda. Du skal da?
Støvsuget? Du vet at klokka bare er 9, eller?++
God morgen!
I dag skal jeg styre og ordne litt igjen daHar akkurat støvsuget litt.
![]()
Så deilig med trilletur. Gleder meg til sommerenTenkte å trille en tur, eller ingen store planermannen er på jobb i dag så vi får prøve å få tida til å gå! Kanskje ta en tur bort på kaféen og ta en kakao
![]()
Haham sjelden jeg ligger i senga så lenge da, så greitå nyyyte det innimellomhuff.. kjedelig at den feberen ikke gir slipp da!
Håper dagen blir bra likevel da!
dovendyret! hahaha.
Vesla var oppe og hopet kl halv 8... Mannen snorker som ett treskeverk.. Å gulvet var bøssetStøvsuget? Du vet at klokka bare er 9, eller?Det må jeg si, du er jammen flink!
Så deilig å kunne ligge litt ekstra daLigger i senga enda! Ga lillesøster frokost i senga, så sto mannen opp med henne. Etter mye masing, men digg uansett!
Skal straks stå opp og lage frokost, foreldrene mine drar hjem idag.
Syns påska har gått altfor fort jeg :s
hahaha Bare å nyte det mens du kan. Om noen mndr er det slutt. heheheheHaham sjelden jeg ligger i senga så lenge da, så greitå nyyyte det innimellom![]()