Skravletråd :)

Hohoi! Mye energi i jenta?
Den jenta har ikke hatt ro i kroppen noen gang..
Da hun lå i magen så det ut som jeg hadde en anakonda inni der. Lilleprinsen i magen er helt lik.
I bhg til Vesla sier de bare at hvis snupp sitter stille og rolig på fanget til noen i mer enn 15 min er det bare å ringe til meg eller mannen.. For da er det noe galt.

Eneste gangen hun har hvert slått helt ut av feber var når hun var 2 år og hadde 40.5 i feber,

Han ble egentlig aldri dårlig, han var 37,5 eller noe sånn, men ble aldri mer, ned på 36,7 (som denne her viser på oss alle når viser friske) neste dag og ferdig med det.

Hun er 38,7 nå...
Da har han jo sluppet billig unna heldigvis:)

god formiddag alle sammen :) har dere noen spesielle planer idag da? :)
her kommer svigersøster og datteren på besøk for å grille senere, så nå sitter jeg kun i sofaen og slapper litt av før jeg får ta litt rydding og en kjapp dusj :p
God ettermiddag:D
Ingen planer her!
Kos deg med grilling:D

Den jenta har ikke hatt ro i kroppen noen gang..
Da hun lå i magen så det ut som jeg hadde en anakonda inni der. Lilleprinsen i magen er helt lik.
I bhg til Vesla sier de bare at hvis snupp sitter stille og rolig på fanget til noen i mer enn 15 min er det bare å ringe til meg eller mannen.. For da er det noe galt.

Eneste gangen hun har hvert slått helt ut av feber var når hun var 2 år og hadde 40.5 i feber,
Såpass ja ;) haha. Merker at hun er der, da ;) og ikke et kjedelig øyeblikk!

Haha noen trengende som trenger snop :P legge ut på finn "snop gies bort" haha
Høres ut som en plan ;) Sikkert noen som melder seg.

Ja, men viser også hvor engasjert man blir for hun la jo ikke merke til at hun var eneste som snudde seg. Jeg så det jo fordi hun sto foran meg og jeg holdt på å dævve av latter :D
Ser det for meg :P Bra hun er engasjert, da blir alt så mye morsommere ;)

Back
Topp