Så flinkNå er jeg stolt av gravidekroppen og hodet mitt.. klokka er ikke 12 en gang og jeg har hvert i byen å handlet ALT jeg skulle ha. Å fått laget frokost til Vesla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinkNå er jeg stolt av gravidekroppen og hodet mitt.. klokka er ikke 12 en gang og jeg har hvert i byen å handlet ALT jeg skulle ha. Å fått laget frokost til Vesla...
Klart han må det! Tror han har glemt meg i år![]()
er litt stolt av meg selv ja..Så flink![]()

Fornuftig nok... Avslutning for en kollega han har hatt mye med å gjøre, med litt korte sosiale antennet synes jeg, som legger opp til 12-18 i dag... Mannen da han kommer i tretiden, det er en times tid å kjøre også, sånn oppå fjellet der vi skulle gått på ski om ikke jentungen hadde feber...Drar? hvor skal han?
imponerende at de legger det til PåskeaftenFornuftig nok... Avslutning for en kollega han har hatt mye med å gjøre, med litt korte sosiale antennet synes jeg, som legger opp til 12-18 i dag... Mannen da han kommer i tretiden, det er en times tid å kjøre også, sånn oppå fjellet der vi skulle gått på ski om ikke jentungen hadde feber...

Ja, fysj! Var pent nødt til å ta beina fatt og skaffe godis selvNei fysj for en glemsk påskehare. Han hadde husket på meg, men glemt hva jeg faktisk liker da haha![]()
Ja, det er klart. Får ta det rolig resten av dagen, daer litt stolt av meg selv ja..![]()
Men det har sin pris i bruken av energi![]()
Ja, fysj! Var pent nødt til å ta beina fatt og skaffe godis selvMen da fikk jeg til gjengjeld det jeg ville ha. Kanskje haren har plukket det han liker selv?
ja skal prøve på det.Ja, det er klart. Får ta det rolig resten av dagen, da![]()
Helt kriseIkke bra det der asså, måtte bevege seg for å få tak i snop liksomselv om jeg nå misunner deg det at du har det du selv liker haha ja det kan se litt sånn ut, men da har påskeharen bomma litt for han bor ikke i samme hus som meg
men fordelen med at det er lite jeg liker der er at jeg egentlig ikke skal spise snop før den ungen er ute så det tar snart slutt på det som er godt hehe
Braja skal prøve på det.Har inntatt sofaen enn så lenge.
det skal jegBraKos deg
![]()
Helt kriseEller bare deilig og fornuftig
Kan se den at det gjør det vesentlig lettere å ikke spise det, ja.
Når de fleste jobber i påska i tillegg... Helt genialt....imponerende at de legger det til Påskeaften
seriøst.
Jøss, så flink du er daJeg har lempa ved jeg da og nå søker jeg tilflukt inne for å unngå pollenet![]()
Deiligdet skal jegVesla sitter å koser seg med Jake og sjørøverne i drømmeland. Så da er hun i hvertfall ikke over alt hele tiden..
men kjedelig likevel da. Jeg skulle egentlig jobbet i dag. Men ei av de andre jentene ville gjerne jobbe for meg..Når de fleste jobber i påska i tillegg... Helt genialt....
Menmen, det er jo ikke som om vi får gjort noe i dag likevel. Og han kommer hjem før de legger seg.
ja.. kontra i går.. da hang hu nesten opp ned fra taket her!Deilig![]()
Har ikke vondt av å komme seg opp av sofaenHehe ja det kan være ganske greit å komme seg en tur ut før man planter rompa i sofaen for å spise snop![]()
Ja det er det helt klart, men litt synd å skulle kaste så mye snop da for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det heller haha![]()
Hohoi! Mye energi i jenta?ja.. kontra i går.. da hang hu nesten opp ned fra taket her!