ooohh!!! deilig!!!!!!Blir ikke helt det samme neiHar en riesling som skal sprettes
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ooohh!!! deilig!!!!!!Blir ikke helt det samme neiHar en riesling som skal sprettes
![]()
Det blir det garantert. Vi skal ta det helt ut og kose oss maksimaltHihi. Blir det dans og hæla i taket da kanskje?
Herlig! Kos dere masseDet blir det garantert. Vi skal ta det helt ut og kose oss maksimaltGleder meg veldig!
![]()
Få ut ungen så skal vi på jentetur til Island og drikke vinooohh!!! deilig!!!!!!
LETT! gjett om jeg er klar hahahahaFå ut ungen så skal vi på jentetur til Island og drikke vin![]()
Tviler ikkeLETT! gjett om jeg er klar hahahaha
huff jeg håper det gir seg her altså, det er helt forferdelig :/ og bekkenet er jo ikke noe kjekt det heller -.-kvalme og halsbrann var daglig for min del.slapp heldigvis bekken problemer
![]()
hahaha det er greitTviler ikkeKommer og henter deg på sykehuset
![]()
God planhahaha det er greitbare overlevere lillegutt til BF også hade!! stikker til island med en haug jenter!
har du prøvd flytende gaviscon? Det var det eneste som hjalp for meg.huff jeg håper det gir seg her altså, det er helt forferdelig :/ og bekkenet er jo ikke noe kjekt det heller -.-
hva er det?har du prøvd flytende gaviscon? Det var det eneste som hjalp for meg.
Det hadde seriøst hvert helt fantastisk morro å samle alle skravlehønene!God planGleder meg
![]()
Jeg vetDet hadde seriøst hvert helt fantastisk morro å samle alle skravlehønene!tenk så gøy vi hadde hatt det
![]()
Det er en (helt ærlig) litt ekkel tykk blanding du "drikker" når du har halsbrann.. Den lindrer med en gang.hva er det?
ja det synes jeg også!Jeg vetEr så mange herlige jenter her
![]()
huff spørs om jeg ikke brekker meg av det da :/ men får prøve om det ikke gir segDet er en (helt ærlig) litt ekkel tykk blanding du "drikker" når du har halsbrann.. Den lindrer med en gang.
Du får kjøpt det på apoteket
Ja, herregud som jeg ler av og tilja det synes jeg også!Kan sitte her i mange timer å le meg skakk
hahahaha
som sagt. det er ekkelt og det ev vanskelig å svelge. MEN det er effektivt. Å det var det eneste som hjalp meg.huff spørs om jeg ikke brekker meg av det da :/ men får prøve om det ikke gir seg