I går var det pannekaker, i dag oksestek, i morgen taco. Søndag snakker de koldtbord med pastasalat og karbonader, men jeg har hintet veldig frempå at kylling bør også representeres derHehe, det er for dårlig
Hva blir servert da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går var det pannekaker, i dag oksestek, i morgen taco. Søndag snakker de koldtbord med pastasalat og karbonader, men jeg har hintet veldig frempå at kylling bør også representeres derHehe, det er for dårlig
Hva blir servert da?
Vi sjekka og fant ingen løse tenner. Dro til tannlegen og hun fant to løse tenner, så kan godt hende d er noen løse der![]()
oohh.. vin!! *savne*Koser megGått tur med svigerinnen min, leket og laget looms-armbånd med nevøene mine. Nå skal vi drikke litt vin og ha quiz
![]()
På koldtbord passer det med kyllinglårI går var det pannekaker, i dag oksestek, i morgen taco. Søndag snakker de koldtbord med pastasalat og karbonader, men jeg har hintet veldig frempå at kylling bør også representeres der![]()
![]()
huff :/ jeg har vært sykemeldt lenge pga kvalme og oppkast nå, og bekkenet har begynt litt. heldigvis har oppkastene gitt seg denne uken *bank i bordet* men kvalmen her helt syk :/Da jeg gikk gravid med Vesla i 2010 var jeg trøtt og sliten fra start til slutt... De første 4-5 mnd bestod av 3 ting
Jobbe, sove spise... SÅ ble det litt bedre. Men fortsatt klarte jeg ikke holde meg gående uten å sove.
Jobbet nattevakt på den tiden. å ble sykemeldt 100% i uke 27/28 fordi jeg ikke klarte å jobbe hele natten igjennom![]()
Ja, når er det egentlig han skal til tannlegen igjen da? Det er på tide med en pusse-tur om ikke annet (Han hr barnebelegg fortsatt)
liker den potetsalaten jeg lager selv, ikke noe fan av den kjøpe tingen. vi griller jo også andre ting, men kylling som er favorittenJeg liker heller ikke dressing, og spiser ikke potetsalat heller for den del, men griller veldig mye annet enn ren kyllingfilet da...
Forstår jeg godtoohh.. vin!! *savne*
Det er helt klartPå koldtbord passer det med kyllinglår![]()
Åh.. Det hørtes koselig ut. Også vin, a gitt! Det er lenge siden, det...Koser megGått tur med svigerinnen min, leket og laget looms-armbånd med nevøene mine. Nå skal vi drikke litt vin og ha quiz
![]()
Håper dtDet er helt klartTror nok jeg får viljen min
![]()
kvalme og halsbrann var daglig for min del.huff :/ jeg har vært sykemeldt lenge pga kvalme og oppkast nå, og bekkenet har begynt litt. heldigvis har oppkastene gitt seg denne uken *bank i bordet* men kvalmen her helt syk :/
håper jeg får kommet meg i jobb litt iallefall før bekkenet streiker helt om det blir verre :/
Butikken her er åpen i 2 timer i morgen. Jeg MÅ ha kylling!Håper dt![]()
KjempekosligÅh.. Det hørtes koselig ut. Også vin, a gitt! Det er lenge siden, det...
har alkoholfri hvitvin i kjøleskapet.. Men det er liksom ikke det sammeForstår jeg godt![]()
Haha. stå utenfor klar når de åpner og sikre degButikken her er åpen i 2 timer i morgen. Jeg MÅ ha kylling!![]()
Hihi. Blir det dans og hæla i taket da kanskje?KjempekosligEr så lenge siden vi har vært samlet også. Koser oss! I morgen skal jeg, mannen, svigerinne og svoger på fest på den lokale puben her
![]()
Svin er det kjøttet jeg liker best ogJoda, spiser litt annet ogsåKjøttdeig er en slager, og svinekjøtt
![]()
Er så nydelig. Spesielt baconsurretSvin er det kjøttet jeg liker best og![]()
Blir ikke helt det samme neihar alkoholfri hvitvin i kjøleskapet.. Men det er liksom ikke det samme![]()
You know me wellHaha. stå utenfor klar når de åpner og sikre deg![]()