Var heldig å hadde en mamma som sydde mye.Heldig du er som kan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var heldig å hadde en mamma som sydde mye.Heldig du er som kan![]()
Hmmm... Kanskje jeg kunne klart det. Selv om jeg er nybegynner.Takk
Oppskrift her (megalett): http://strikkogtoys.blogspot.no/2013/02/babysokk-trinn-for-trinn-illustrert.html?m=1
Ååh...så søt den varVis vedlegget 110543 Ikke sydd sammen bakerst ennu da, må gjøre ferdig nummer 2 først![]()
Takk for tips! Skal se om jeg får til etterhvertOj, bukse og![]()
Anbefaler heldress! Har kjøpt for mye bodyer + bukser. Både ull og bomull. Bruker nesten bare heldresser + sokker. Spesielt i ull. Er så enkelt å ta av og på, og behagelig for mini![]()
Pøhh, trumfer med å si at alle klarer denneskulle ønske jeg kunne strikke
Men det kan jeg ikke...
Så JEG holder meg til symaskinen jeg![]()
TakkFlink du har vært![]()
Absolutt! Nybegynner jeg også! Og står godt forklartHmmm... Kanskje jeg kunne klart det. Selv om jeg er nybegynner.
TakkÅåh...så søt den var![]()
God morgen, damer!
Planer for dagen?
Her skal vi ut og finne kvister til å ha i vase. Skal henge de malte egga på![]()
God morgen!God morgen, damer!
Planer for dagen?
Her skal vi ut og finne kvister til å ha i vase. Skal henge de malte egga på![]()
Det er jo kjedelig daSkulle levere ungene til mine foreldre i dag. Men lillesøster har feber fortsatt, da er ikke campingvogn med kald morgen og varm dag en lur plass i være, og snø ute.
Så vi må finne på noe, inne.
God morgen, damer!
Planer for dagen?
God morgen til deg og
Nå skal vi snart spise frokost, frøkna skal til faren og jeg skal innom å drikke kaffe hos ei venninne før jobb
Kos dere ute![]()
God morgen!God morgen!
Her er det påske skirenn i dag![]()
Håper du har sovet godt og er klar for en ny dagEn siste sjekk her inne før øynene siger sammen! God natt jenter![]()
God morgenGod morgen, damer!
Planer for dagen?
God morgenSkulle levere ungene til mine foreldre i dag. Men lillesøster har feber fortsatt, da er ikke campingvogn med kald morgen og varm dag en lur plass i være, og snø ute.
Så vi må finne på noe, inne.
God morgen!
Håper dere får en strålende dag![]()
Må pakke etter hvert så vi kommer oss avgårde til svigermor. Heldig vis ikke mer enn 1 1/2 times kjøretur.
Vi får se, kanskje senere, men da har jo mannen kanskje fri, og ville være med dem. Evt neste helg. Det spørs hvor fort hun blir frisk.Det er jo kjedelig daså blir ikke noe barnefri i påske da?
Det blir vel mye det samme som resten av uka. Tegne. Se tv. Spille spill. Og litt tvspill, det er mest broren som gjør da. Leke. Lese. Kose.God morgen
Så kjedelig at hun fortsatt er syk.. Håper dere klarer å finne på noe gøy allikevel...inne![]()
Ja, ting blir ikke alltid som planlagt desverreDet blir vel mye det samme som resten av uka. Tegne. Se tv. Spille spill. Og litt tvspill, det er mest broren som gjør da. Leke. Lese. Kose.
Vi klarer oss, men de hadde gledet seg, og jeg hadde planer for min dag alene