Skravletråd :)

Oj, bukse og:)

Anbefaler heldress! Har kjøpt for mye bodyer + bukser. Både ull og bomull. Bruker nesten bare heldresser + sokker. Spesielt i ull. Er så enkelt å ta av og på, og behagelig for mini:)
Takk for tips! Skal se om jeg får til etterhvert :)
skulle ønske jeg kunne strikke :P
Men det kan jeg ikke...
Så JEG holder meg til symaskinen jeg :P
Pøhh, trumfer med å si at alle klarer denne :D Lett lett (jeg kunne ikke strikke) :P
Flink du har vært:)
Takk :D Veldig stolt av at jeg klarte å konsentrere meg :)
Hmmm... Kanskje jeg kunne klart det. Selv om jeg er nybegynner.
Absolutt! Nybegynner jeg også! Og står godt forklart :) Dummie-proved!
Ååh...så søt den var:D
Takk :D

En siste sjekk her inne før øynene siger sammen! God natt jenter ;)

God morgen, damer!

Planer for dagen?

Her skal vi ut og finne kvister til å ha i vase. Skal henge de malte egga på :D

Skulle levere ungene til mine foreldre i dag. Men lillesøster har feber fortsatt, da er ikke campingvogn med kald morgen og varm dag en lur plass i være, og snø ute.

Så vi må finne på noe, inne.

God morgen, damer!

Planer for dagen?

God morgen til deg og :)

Nå skal vi snart spise frokost, frøkna skal til faren og jeg skal innom å drikke kaffe hos ei venninne før jobb :)

Kos dere ute :)

Skulle levere ungene til mine foreldre i dag. Men lillesøster har feber fortsatt, da er ikke campingvogn med kald morgen og varm dag en lur plass i være, og snø ute.

Det er jo kjedelig da :( så blir ikke noe barnefri i påske da?

God morgen, damer!

Planer for dagen?

God morgen til deg og :)

Nå skal vi snart spise frokost, frøkna skal til faren og jeg skal innom å drikke kaffe hos ei venninne før jobb :)

Kos dere ute :)
God morgen!

Her er det påske skirenn i dag:)
God morgen!
Håper dere får en strålende dag :)
Må pakke etter hvert så vi kommer oss avgårde til svigermor. Heldig vis ikke mer enn 1 1/2 times kjøretur.

God morgen, damer!

Planer for dagen?

God morgen:D
Jeg skal skifte på senger, vaske klær, finne fram papirer til regnskapsføreren, en tur i butikken og slappe av på sofaen:p

Så kjedelig at hun fortsatt er syk.. Håper dere klarer å finne på noe gøy allikevel...inne:)

Det er jo kjedelig da :( så blir ikke noe barnefri i påske da?
Vi får se, kanskje senere, men da har jo mannen kanskje fri, og ville være med dem. Evt neste helg. Det spørs hvor fort hun blir frisk.

Hun har vel gått ned siden hun våknet, men er litt for høy.

Vi skal nok kose oss, men jeg hadde helt andre planer for i dag. Må bare omstille meg.

Så kjedelig at hun fortsatt er syk.. Håper dere klarer å finne på noe gøy allikevel...inne:)
Det blir vel mye det samme som resten av uka. Tegne. Se tv. Spille spill. Og litt tvspill, det er mest broren som gjør da. Leke. Lese. Kose.

Vi klarer oss, men de hadde gledet seg, og jeg hadde planer for min dag alene

Det blir vel mye det samme som resten av uka. Tegne. Se tv. Spille spill. Og litt tvspill, det er mest broren som gjør da. Leke. Lese. Kose.

Vi klarer oss, men de hadde gledet seg, og jeg hadde planer for min dag alene
Ja, ting blir ikke alltid som planlagt desverre:rolleyes:
Håper ikke de er altfor skuffet..

Back
Topp