Haha! Eg DAUERGod morgen musemor
Menskopp og karse er heldigvis historie, nå går det i pinnekjøtt og barnebarn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Eg DAUERGod morgen musemor
Menskopp og karse er heldigvis historie, nå går det i pinnekjøtt og barnebarn![]()
Snakk for deg selv! frøken lady.. Jeg og Ronja kom frem til i går at du ikke er veldig ladylikeHaha! Eg DAUERfor en gjeng
![]()
Skjønner ikke poenget med det, hørt flere besteforeldre er slik. Må da kunne koble ut andre og konsentrere seg om dem man besøker og er sammen med?En fordel med at gubben er enebarn er at foreldrene hans ikke får gjort noe forskjell på gutta mine
Med min pappa derimot så snakker han alltid om de andre barnebarna når han er her. Super irriterende!
Selvfølgelig var det ikke degMen det var jo ikke meg da, det var jo påskeharen....
Hihi...bra hun passer påJo var det jeg syntes også... Vesla var akkurat borte å kjeftet på ham.Ba lillebror om å ligge stille i magen til mamma
![]()
Joda, men var jo ikke dette jeg skulle bruke påsken tilDu kan jo bare ligge på sofaen med god samvittighet, du skal jo bli frisk!
Var jo du som startet det, snuppaHaha! Eg DAUERfor en gjeng
![]()
Skjønner jeg godt. Jeg HATER og være sykJoda, men var jo ikke dette jeg skulle bruke påsken til
Blir så rastløs...
jepp.. hun passe på til stadighet.. Hvis hun ser at jeg klør meg på magen så kommer hun løpende for å klø megHihi...bra hun passer på![]()
Joda, men var jo ikke dette jeg skulle bruke påsken til
Blir så rastløs...
Jeg ogsåSkjønner jeg godt. Jeg HATER og være syk
Så herligjepp.. hun passe på til stadighet.. Hvis hun ser at jeg klør meg på magen så kommer hun løpende for å klø meg![]()
Bedre å sløve på sofaen oh sove lenge som frisk. Men grusomt når man er syk og må holde seg inne. Merkelige greierJeg ogsåpasser liksom aldri
![]()
Ja, det er nok lurtJoa ser den, men du skal bli frisk sånn at du kan bruke dagene til det du har planlagt![]()
tror noen ganger hun gleder seg mer en oss..Så herligflinke storesøster!

Søt tanke datror noen ganger hun gleder seg mer en oss..
Her om dagen snakket hun om at babyen bare kunne sove inne på hennes rom. Hun kunne jo bare bære lillebror inn til meg på natten når han var sulten..... If she only knew!!!![]()
ja absolutt! hun har tilbydt seg å gjøre ALT bare ikke skifte bleier har hun sagt.Søt tanke da![]()
Haha...la henne leve i troen på at det er sååå enkelttror noen ganger hun gleder seg mer en oss..
Her om dagen snakket hun om at babyen bare kunne sove inne på hennes rom. Hun kunne jo bare bære lillebror inn til meg på natten når han var sulten..... If she only knew!!!![]()
Hun har vel gledet seg til å bli storesøster det siste 1.5 åretHaha...la henne leve i troen på at det er sååå enkelt
Flott at hun gleder seg da![]()