Vi har en sånn stående i vinduskarmen på kjøkkenet!Sånn som barna planter i en melkekartong i barnehagen?
Som vokser veldig fort og lukter huggorm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en sånn stående i vinduskarmen på kjøkkenet!Sånn som barna planter i en melkekartong i barnehagen?
Som vokser veldig fort og lukter huggorm![]()
hmm.. spennendeIkke før jeg logget på her![]()
Jeg har tre....Vi har en sånn stående i vinduskarmen på kjøkkenet!![]()
heldig du er daJeg har tre....![]()
Hva med å dyrke karse i en ubrukt menskopp???Menskopp og karse.... vet nå ikke helt jeg! hahahaha
ok... DET var bare NASTY!!!! *grøss*Hva med å dyrke karse i en ubrukt menskopp???nasty!!
God nattDa lukker jeg øynene for i kveld! God natt og sov godt folkens![]()
Sov godt du ogsåDa lukker jeg øynene for i kveld! God natt og sov godt folkens![]()
Det hørtes ekstremt ulekkert ut!ok... DET var bare NASTY!!!! *grøss*
NO SHIT! jeg hadde ihvertfall IKKE tatt i mot den derDet hørtes ekstremt ulekkert ut!![]()
Hadde ikke skjedd! Hadde sikkert kastet opp på karsenNO SHIT! jeg hadde ihvertfall IKKE tatt i mot den der![]()
hadde kastet hele drittenHadde ikke skjedd! Hadde sikkert kastet opp på karsen![]()
Hahaha, kjeder meg i kveld, og klikket meg inn på denne tråden for første gang ever, og ble møtt av denneHva med å dyrke karse i en ubrukt menskopp???nasty!!

Dårlig timingHahaha, kjeder meg i kveld, og klikket meg inn på denne tråden for første gang ever, og ble møtt av denne![]()
Hehe, jepp...måtte bla meg litt tilbake og finne ut av sammenhengen gittDårlig timing![]()
Satt fyr på denhadde kastet hele drittenhahaha
Spør RonjaSatt fyr på den
Hvordan kommer folk på å gjøre slikt??![]()
Er det hun som gjør det???Spør Ronjahehehehe
Det var hun som nevnte detEr det hun som gjør det???![]()