Skravletråd :)

*Bank i bordet*
Larsen tålte også alt. Kunne spise løk og drikke brus som vanlig. Var egentlig deilig å slippe å tenke på det.
Han har hatt veldig mye vondt i magen, stakkars, men jeg har ikke helt klart å identifisere hva det er som gjøre det.
Nesten så jeg misstenker litt kolikk.
Men akkurat i kveld har han det bra :)

Velkommen hjem:D
Jeg er syk, vært hjemme med gutta, nå har de og mannen dratt på påskeferie og jeg ligger rett ut på sofaen:p

Takk for det :)
Får håpe du blir fort frisk nå da, du får hvertfall masse ro til å slappe av på :)
Masse god bedring :D

Var veldig koselig.
Er sjeldent jeg får mye egentid med eldsten, og minsten (16 dager gammel) sover for det meste fremdeles.
Tror vi begge nøt det :)

Ja ikke sant, det er viktig for alle og få litt alenetid med en og en når man har flere barn. Husker selv hvor mye jeg satte pris på å få litt tid alene med mamma/pappa når jeg var barn. Det var liksom litt ekstra spesielt :)

Har skap på badet vårt, men ikke på lille doen, men der har jeg satt inn en liten eske ved siden av doen hvor jeg har mine "kvinne-ting".

Jeg har egentlig alt i klesskapet mitt, som er rett ved badet, men jeg finner ikke at jeg har lagt den der.

(Jeg bruker jo tøy, så det virker på et vis naturlig å oppbevare det sammen med undertøyet. Jeg vasker det sammen, så bretter og legger det der)

Jeg har egentlig alt i klesskapet mitt, som er rett ved badet, men jeg finner ikke at jeg har lagt den der.

(Jeg bruker jo tøy, så det virker på et vis naturlig å oppbevare det sammen med undertøyet. Jeg vasker det sammen, så bretter og legger det der)
Muligens det...
Foretrekker å ha det der jeg skifter

Muligens det...
Foretrekker å ha det der jeg skifter

Det er en ca 2 meters omvei.Eller en. Etter at jeg uansett har gått ned etasje, er det ikke noe problem å stikke inn hånda dit og hente. Om det skulle vært på badet måtte det pga idiotien i hvordan det er innredet lagt lenger unna toalettet enn det klesskapet mitt i naborommet er, så... her fungerer det. Men ja, får vi noen gang tatt badet, så kommer det inn skap.

Ja, det høres ikke godt ut???
Som sagt, du bryter vakuum flyr du tar den ut, og om du i stresset situasjon ikke klarer det, r det ikke vondt likevel. Det brytes fort likevel

Back
Topp