øøø.... vil jeg vite hva dere snakker omKarse er vel i topp 100 mars ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
øøø.... vil jeg vite hva dere snakker omKarse er vel i topp 100 mars ;-)
Menskopp er jo blitt en hitt! Men er nok ikke noe jeg kommer til å bruke nei!Haha...karse og menskopp![]()
Ja, da må jeg jo bare stole på deg daSom sagt, du bryter vakuum flyr du tar den ut, og om du i stresset situasjon ikke klarer det, r det ikke vondt likevel. Det brytes fort likevel
Å jaKarse er vel i topp 100 mars ;-)
Jeg har prøvd. Jeg savner den.Ja, da må jeg jo bare stole på deg da![]()
Jeg har vurdert det....men er fortsatt litt skeptiskMenskopp er jo blitt en hitt! Men er nok ikke noe jeg kommer til å bruke nei!
Hihihi...det vil du nokøøø.... vil jeg vite hva dere snakker omhahahahh
Menskopp og karse.... vet nå ikke helt jeg! hahahahaHihihi...det vil du nokmange interessante emner i kveld
![]()
Noen som har prøvd ?Menskopp og karse.... vet nå ikke helt jeg! hahahaha
Noen som har prøvd ?
Hva??Menskopp og karse.... vet nå ikke helt jeg! hahahaha
Nei, ingen av deleneNoen som har prøvd ?
Vet nå ikke heltHva??synes du ikke det er spennende?!
![]()
Hihi...da burde du begynneVet nå ikke heltikke akkurat de temaene jeg snakker mest om!
![]()
Hehe trur ikke jeg kommer til å prøve, karse vet jeg ikke hva er ?Nei, ingen av delene![]()
Sånn som barna planter i en melkekartong i barnehagen?Hehe trur ikke jeg kommer til å prøve, karse vet jeg ikke hva er ?![]()
jassåHihi...da burde du begynne![]()
Åja ja det vet jeg hva erSånn som barna planter i en melkekartong i barnehagen?
Som vokser veldig fort og lukter huggorm![]()
det er veldig godt på gulost!Hehe trur ikke jeg kommer til å prøve, karse vet jeg ikke hva er ?![]()
Ikke før jeg logget på herjassåhahahahaha er det noe du snakker om ofte?