Skravletråd :)

Voldsomt å dere har skravlet i dag da, orket ikke å lese gjennom alt jeg hehe hva har dere gjort I dag da?

Her har vi handlet, hvert på cafe og besøkt min bestemor. Så det var veldig deilig å komme hjem I kveld siden vi hadde hvert på farta siden i formiddag :)
Velkommen hjem:D
Jeg er syk, vært hjemme med gutta, nå har de og mannen dratt på påskeferie og jeg ligger rett ut på sofaen:p

Er imponert over at den holder tett jeg:p

Sitter med vacuum, så jada, det er ganske så tett, men greit å ha et truseinnlegg i tillegg i tilfelle, jeg brukte forsåvodt bind i tillegg, siden det var første gang og jeg ikke visste om jeg egentlig fikk det til å sitte tett, og jeg var på jobbreise, og delte hotellrom. Better safe then sorry

Sitter med vacuum, så jada, det er ganske så tett, men greit å ha et truseinnlegg i tillegg i tilfelle, jeg brukte forsåvodt bind i tillegg, siden det var første gang og jeg ikke visste om jeg egentlig fikk det til å sitte tett, og jeg var på jobbreise, og delte hotellrom. Better safe then sorry
Sikkert lurt å ta noen forhåndsregler første gangen, ja:)

Hørtes jo ut som en grei dag da :)
Var veldig koselig.
Er sjeldent jeg får mye egentid med eldsten, og minsten (16 dager gammel) sover for det meste fremdeles.
Tror vi begge nøt det :)

Hvordan er formen din da?:)
Den er grei *bank i bordet*. Drikker ekstremt mye for tiden, i håp om å holde nyren i sjakk.... men vi får no se. Prøvde det meste sist også uten hell :(

Holder med en.

Dersom man aaaaaaner hvor man legger den når "ok, ikke synlig på hylla når halve slekta kommer på besøk, jeg legger den [insert åpenbart lurt gjemmested]"-tilfeller oppstår
Tenker jeg legger dem i skapet ved siden av doen.
På samme sted jeg pleier å oppbevare bind og slikt.
Er i samme kategori, så da vil jeg finne de igjen

Back
Topp