Vært på påskeegg jaktog så hos min storesøster på hjemmelaget pizza
nå er det snart tid for påskekrim på tv
![]()
Det hørtes ut som en kjempe bra dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på påskeegg jaktog så hos min storesøster på hjemmelaget pizza
![]()
Huff...den hosten er slitsomog veldig fort gjort å smitte hverandre desverre..
Velkommen hjemVoldsomt å dere har skravlet i dag da, orket ikke å lese gjennom alt jeg hehe hva har dere gjort I dag da?
Her har vi handlet, hvert på cafe og besøkt min bestemor. Så det var veldig deilig å komme hjem I kveld siden vi hadde hvert på farta siden i formiddag![]()
Hvordan er formen din da?Vært på påskeegg jaktog så hos min storesøster på hjemmelaget pizza
![]()
Er imponert over at den holder tett jeg![]()
Sikkert lurt å ta noen forhåndsregler første gangen, jaSitter med vacuum, så jada, det er ganske så tett, men greit å ha et truseinnlegg i tillegg i tilfelle, jeg brukte forsåvodt bind i tillegg, siden det var første gang og jeg ikke visste om jeg egentlig fikk det til å sitte tett, og jeg var på jobbreise, og delte hotellrom. Better safe then sorry
Særlig når man ikke er hjemme.Sikkert lurt å ta noen forhåndsregler første gangen, ja![]()
Var veldig koselig.Hørtes jo ut som en grei dag da![]()
Vurderer sterkt å kjøpe meg slike....Særlig når man ikke er hjemme.
Spesielt daSærlig når man ikke er hjemme.
Jeg også...Vurderer sterkt å kjøpe meg slike....
Det hørtes jo IKKE godt ut da! U reagerer ikke på løk?Fullkorns makaroni med en pastasaus laget av karbonadedeig, boks hakkede tomater, løk, hvitløk, sopp, paprika, litt matfløte, basilikum, oregano, salt og pepper.
Det eneste jeg er "redd" for er om de vil være vonde å dra ut siden de lager vakuum der inne..Jeg også...
Men må innrømme at jeg er litt skeptisk...
Den er grei *bank i bordet*. Drikker ekstremt mye for tiden, i håp om å holde nyren i sjakk.... men vi får no se. Prøvde det meste sist også uten hellHvordan er formen din da?![]()
Vurderer sterkt å kjøpe meg slike....
Det hørtes jo IKKE godt ut da! U reagerer ikke på løk?
Du klemmer litt på den, og bryter vacuumet.Det eneste jeg er "redd" for er om de vil være vonde å dra ut siden de lager vakuum der inne..
*Bank i bordet*Kom til å tenke på det for sent, de andre gjorde det.
Ga han noen dråper miniform før neste amming sånn i tilfelle.
Har ikke hatt noe vondt
Tenker jeg legger dem i skapet ved siden av doen.Holder med en.
Dersom man aaaaaaner hvor man legger den når "ok, ikke synlig på hylla når halve slekta kommer på besøk, jeg legger den [insert åpenbart lurt gjemmested]"-tilfeller oppstår
Tenker jeg legger dem i skapet ved siden av doen.
På samme sted jeg pleier å oppbevare bind og slikt.
Er i samme kategori, så da vil jeg finne de igjen