Skravletråd :)

Haha, da er du og jeg i samme liga:p
Men hadde vært morsomt å vært litt mer kreativ i matveien:cool:
Det er bare å prøve seg frem, da og se hva som blir godt..

Gaah!

Måtte vaske sofaputa.

Blæ. Blødd gjennom alt under et hosteanfall!

Deilig å hoste så en føler levra kommer opp, og ha mens og åpenbart kommer halve levra den veien også...

Gaah!

Måtte vaske sofaputa.

Blæ. Blødd gjennom alt under et hosteanfall!

Deilig å hoste så en føler levra kommer opp, og ha mens og åpenbart kommer halve levra den veien også...
Æsj...så kjedelig:confused:
Håper du får den ren igjen!

Æsj...så kjedelig:confused:
Håper du får den ren igjen!
Uff da.
Håper det går lett av igjen..

(Hvordan multiquoter man egentlig på pc uten mye hazzle?)

I alle fall, jeg tror jeg fikk den ren, vi får se når den er tørket. Men kjipt ja, vurderer nesten å sitte på et håndkle de neste par dagene... Og irriterer meg grenseløst over at menskoppen min er borte, da jeg innbiller meg at den kanskje hadde holdt seg på plass

Håper alle får en strålende onsdagskveld:D

Når jeg bare får disse ungene i seng, hvilket egentlig mannen skal gjøre, men siden det har vært bare meg lenge har de liksom bestemt seg for at mamma TRENGS for å legge seg åpenbart, og bare tuller og kommer opp igjen, så skal jeg leke påskehare, fylle eggene deres. Det lengter jeg etter å få gjøre, for da kan jeg smpspise litt underveis og ikke minst så ser jeg hva som er igjen egentlig, hva jeg faktisk kan spise, og om mannen som skal sendes på en butikk han sier er åpen etter at ungene har sovnet, må hamstre mer når han i tillegg skal pante flasker og kjøpe fyrsikker og mer melk.

(Hvordan multiquoter man egentlig på pc uten mye hazzle?)

I alle fall, jeg tror jeg fikk den ren, vi får se når den er tørket. Men kjipt ja, vurderer nesten å sitte på et håndkle de neste par dagene... Og irriterer meg grenseløst over at menskoppen min er borte, da jeg innbiller meg at den kanskje hadde holdt seg på plass
Aner ikke hvordan man multiquoter på pc siden jeg nesten utelukkende bruker appen..:)
Må være slitsomt å blø så mye??? Er det sånn hver måned??

Når jeg bare får disse ungene i seng, hvilket egentlig mannen skal gjøre, men siden det har vært bare meg lenge har de liksom bestemt seg for at mamma TRENGS for å legge seg åpenbart, og bare tuller og kommer opp igjen, så skal jeg leke påskehare, fylle eggene deres. Det lengter jeg etter å få gjøre, for da kan jeg smpspise litt underveis og ikke minst så ser jeg hva som er igjen egentlig, hva jeg faktisk kan spise, og om mannen som skal sendes på en butikk han sier er åpen etter at ungene har sovnet, må hamstre mer når han i tillegg skal pante flasker og kjøpe fyrsikker og mer melk.
Hihi...unger er vanedyr:p
Kos deg med påskeegg rester!

Aner ikke hvordan man multiquoter på pc siden jeg nesten utelukkende bruker appen..:)
Må være slitsomt å blø så mye??? Er det sånn hver måned??
Jeg kan multiquote på app, det er enkelt. Men det er jo "påbudt", så jeg må få til på pc også,
jeg blør ikke egentlig så mye, det var mer det at jeg satt litt bakoverlent tror jeg, så det ble en uheldig vinkel i forhold til bindet, også hostet jeg sånn. (Jeg har nå hosta i fem uker og er bra lei!)

Jeg blør egentlig ikke skremmende mye til vanlig, så det er helt greit til å leve med, bre jeg bytter bind ofte nok, selvsagt. Eller finner igjen den fordømte koppen.

Back
Topp