Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh. Tom og jerry!Det er det.
De er til og med halvgrove nå til dags. Men fortsatt gode. Ungene liker dem godt. (for sunne er de jo ikke akkurat. Ikke tom og jerry heller, selv om de vsstnok inneholder mindre sukker (enn hva?) Men greia er jo at vi ikke ALLTID er sunne. De spiser ikke snop og kjeks til hverdags, men nettopp derfor kan vi unne oss litt av og til. Nemlig, og påske er godteritider.
Ser så rotete ut om dagene. Pynting er ingen vits iDet blir lite pynt her også.
Moro for barna å få pynte![]()
Hihi. Så hærligJada og hun er over middels glad i påskepynt så hu hadde sett at jeg hadde hatt like mye påskekyllinger som nisser til julså leker hun litt med de, prater med de og sier natta til de haha
![]()
Hihi. Så hærlig![]()
Hvis du har veldig mange så?Jada jeg skal vel ærlig innrømme at når hu starter med å si natta til en og en kylling kan det bli litt i meste laget for min del haha
Hvis du har veldig mange så?![]()
Ser så rotete ut om dagene. Pynting er ingen vits i![]()
Jada og hun er over middels glad i påskepynt så hu hadde sett at jeg hadde hatt like mye påskekyllinger som nisser til julså leker hun litt med de, prater med de og sier natta til de haha
![]()
Skjønner det kan ta litt tidDet er vel rundt 25 stk her tenker jeg så det er nok spør du meg hehe
Nei det er santHeheDa skjønner jeg. Vi er borte nesten hele påsken, så ser ikke noe poeng i å pynte da
![]()
HahaSå søt da! Husker jeg likte å leke med pynten selv.
Skjønner det kan ta litt tidhoho
Nettopp derfor jeg ikke orker styret med å pynte, må jo så raskt ned igjen med denJa det kan det haha men men det er ikke så lenge påskepynten er fremme så går nok bra![]()
Nettopp derfor jeg ikke orker styret med å pynte, må jo så raskt ned igjen med den
Hehe, uke sidenFrøkna pynta for en uke siden og så får hu ta den vekk igjen neste uke når hun har hvert hos faren![]()
Hehe, uke sidentidlig ute da ja
![]()
Skjønner jeg godtJada her i huset er man gjerne litt tidlig ute med å pynte, og siden det er pga henne jeg har pynten fremme så får hu lov å pynte litt tidlig og![]()
Skjønner jeg godtblir vel slik her og etterhvert
![]()