Tatt den store påskevasken i dag. Dradd frem alt av møbler og fått vasket skikkelig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, så flink du er daTatt den store påskevasken i dag. Dradd frem alt av møbler og fått vasket skikkelig![]()
Så flink du erTatt den store påskevasken i dag. Dradd frem alt av møbler og fått vasket skikkelig![]()
Jøss, så flink du er da![]()
Så flink du er
Var det heildagsprosjekt eller?
Flink altså! Den tok jeg på fredag. Herlig med alt som er gjortTatt den store påskevasken i dag. Dradd frem alt av møbler og fått vasket skikkelig![]()
Wow! ImponerandeTakk
Det var det. Vi holdt på i 8 timer![]()
What? Svært hus eller?Takk
Det var det. Vi holdt på i 8 timer![]()
Så deiligTatt den store påskevasken i dag. Dradd frem alt av møbler og fått vasket skikkelig![]()
Er ikke så fryktelig stort. 2 etasjer, 130kvm. Men vi har nylig solgt hundene våre og det var hår overalt som måtte vekk. Så vi dro frem og snudde opp ned på alt av møbler for å få vasket skikkeligWhat? Svært hus eller?![]()
Deilig å få det gjort det daEr ikke så fryktelig stort. 2 etasjer, 130kvm. Men vi har nylig solgt hundene våre og det var hår overalt som måtte vekk. Så vi dro frem og snudde opp ned på alt av møbler for å få vasket skikkelig![]()
Eg vurderte å leige inn eit vaskefirma herEr ikke så fryktelig stort. 2 etasjer, 130kvm. Men vi har nylig solgt hundene våre og det var hår overalt som måtte vekk. Så vi dro frem og snudde opp ned på alt av møbler for å få vasket skikkelig![]()
Helt utrolig deiligDeilig å få det gjort det da![]()
Fristende tankeEg vurderte å leige inn eit vaskefirma her![]()
Kan kanskje berre leige inn deg i stadenFristende tanke![]()
HahaKan kanskje berre leige inn deg i stadenDu høres effektiv ut
![]()
Haha, forstår eg godtHahaTror jeg må hvile en stund før jeg gidder igjen
![]()
Så deiligHelt utrolig deiligNå er her så rent og pent som jeg ikke kan huske det har vært før hundene hvertfall. De røytet noe enormt
Så i morgen har jeg invitert naboer på middag
![]()
Det er detSå deiligalltid stas med rent hus
Min tur i morgenDet er detSliten, men fornøyd
![]()
Solgt hundene?Er ikke så fryktelig stort. 2 etasjer, 130kvm. Men vi har nylig solgt hundene våre og det var hår overalt som måtte vekk. Så vi dro frem og snudde opp ned på alt av møbler for å få vasket skikkelig![]()