Skravletråd :)

Ja og helt utrolig hvor mye humøret steg bare jeg fikk i meg mat haha så nå tenkte jeg å se om jeg finner de små tinga jeg trenger til den lille I magen :)

Det er ikke uvanlig at jeg sier til ungene "nå er dere så sure at dere må spise. NÅ!"

Det er dog heller ikke uvanlig at mannen sier "nå slutter du å snakke med dem, også spiser du litt..." for jeg er visst lik mine barn...

Det er ikke uvanlig at jeg sier til ungene "nå er dere så sure at dere må spise. NÅ!"

Det er dog heller ikke uvanlig at mannen sier "nå slutter du å snakke med dem, også spiser du litt..." for jeg er visst lik mine barn...

Ikke sant, jeg har ingen til å si ifra når jeg må spise og jeg er veldig dårlig til å spise... det er egentlig helt sprøtt hvor mye bedre en dag kan bli av å spise haha

Nei, nå har jeg gjort det jeg sa jeg ikke skulle, og blitt sittende til leggetid etter gammel klokke i stedet for å forholde meg til den nye.

Det kommer jeg til å angre på i morgen.

Nei, nå har jeg gjort det jeg sa jeg ikke skulle, og blitt sittende til leggetid etter gammel klokke i stedet for å forholde meg til den nye.

Det kommer jeg til å angre på i morgen.
Det er ikke lett å forholde seg til klokka første natta etterpå :(

Back
Topp