Her blir det restaurantSå spiser jeg varme boller og drikker kakao bare fordi jeg har fortjent det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det restaurantSå spiser jeg varme boller og drikker kakao bare fordi jeg har fortjent det![]()
Så deilig daGrått, men oppholdsvær her i dag, og 8 plussMannen har vasket bilen og jeg har trillet en times tur
![]()
Oi, så mye!!Nei og nei, jeg har spist opp alle trøflene mineKanskje like greit å ikke ha flere å proppe i kjeften når de inneholder 600 kcal pr. 100g
![]()
Du kan få den igjen i morgenHvor lenge har du tenkt å låne den da???
Ja det er greit, skal bare rydde i dag uansett så da trenger jeg ikke sol..Du kan få den igjen i morgen![]()
Her blir det restaurant![]()
Da har vi en avtaleJa det er greit, skal bare rydde i dag uansett så da trenger jeg ikke sol..
Kjekt å spise ute av og tilHer blir det restaurant![]()
Nei det skjønner jeg ! Gubben har lovt meg lenge ! Men så fikk jeg med en vennine istedenkunne godt tenkt meg ut for å spise jeg og, men gidder ikke aleine![]()
Nei det skjønner jeg ! Gubben har lovt meg lenge ! Men så fikk jeg med en vennine isteden![]()
Det hadde vi i går - Gyros ble det i dagKjekt å spise ute av og til
Her er det hjemmelaget pizza i dag![]()
Hvilken leser du nå?her sitter kengubarnet og en kompis og spiller brettspill, jeg lser bok...
Til vi møtes igjen, snart ferdig med denHvilken leser du nå?
Så deiligKoselig det og daHer ble det god middag og alkoholfri jordbær champagne i dag hehe
Så deilig![]()
Høres bra utJa og helt utrolig hvor mye humøret steg bare jeg fikk i meg mat haha så nå tenkte jeg å se om jeg finner de små tinga jeg trenger til den lille I magen![]()
Gyros har jeg aldri smaktDet hadde vi i går - Gyros ble det i dag![]()
Gresk mat altså, det er godt!Gyros har jeg aldri smakt
her sitter kengubarnet og en kompis og spiller brettspill, jeg lser bok...