Skravletråd :)

Skal få gutta i badekaret og i seng:D
Så er det sofakos med mannen og snop!
Du da?

Hørtes ut som en fin kveld da :)

Nei jeg blir vel sittende her da jeg ikke har noe annet å gjøre, kjenner jeg er kjempe rastløs men bekkenet sier nei til en tur og ingen å være med :P så har frøkna dumpa meg og tatt med seg katta og reist til bestemoren haha

Hva hadde du i dag?

Tar en pils på hytta jeg :) Rolig, med rolig musikk og sliten skikropp.
Så deilig med hyttetur :)

Står i ovnen nå:
Baconsurret indrefilet av svin :) Så lager jeg soppsaus og fløtegratinerte poteter til ;)

Hørtes ut som en fin kveld da :)

Nei jeg blir vel sittende her da jeg ikke har noe annet å gjøre, kjenner jeg er kjempe rastløs men bekkenet sier nei til en tur og ingen å være med :P så har frøkna dumpa meg og tatt med seg katta og reist til bestemoren haha
Deilig med en kveld helt for seg selv da:D men hun kunne jo latt katta være igjen:p

Ja det har du jo;)
Mye selskap i en katt faktisk:D
Håper du får en fin kveld allikevel!

Takk for det, men trur jeg går og håper jeg får sove... Ja det er tydeligvis mye selskap som jeg har tatt for gitt merker og kunne godt tenkt meg den katta her nå hehe

Ny dag.

Søndag.

Mannen har dradd på jobb. Jeg misunner ikke familier med turnus dette her, jobbe når det er fridager.

Ungene ønsket seg en mer typisk søndagsmorgen, de spiser frukt og ser barnetv. Vi lager gjerne sen frokost på søndag. Men jeg er jo våken, siden jeg egentlig trodde vi skulle spise alle fire, men han lå heller litt lenger og finner seg noe mat når han kommer på jobb, der er brød og knekkebrød og pålegg i kjøleskapet i kantina, sier han.

Så da ligger jeg på senga da. Påkledd og klar for dagen, men ungene ville ikke.

Jeg kan jo gå og rydde/vaske badet, det burde jeg. Men det er godt å bare ligge litt.

I dag skal vi til mine foreldre til middag, de tre av oss som ikke er på jobb da. (mannen jobber til 23, så det ble litt sent å la middagen vente på ham)

Ny dag.

Søndag.

Mannen har dradd på jobb. Jeg misunner ikke familier med turnus dette her, jobbe når det er fridager.

Ungene ønsket seg en mer typisk søndagsmorgen, de spiser frukt og ser barnetv. Vi lager gjerne sen frokost på søndag. Men jeg er jo våken, siden jeg egentlig trodde vi skulle spise alle fire, men han lå heller litt lenger og finner seg noe mat når han kommer på jobb, der er brød og knekkebrød og pålegg i kjøleskapet i kantina, sier han.

Så da ligger jeg på senga da. Påkledd og klar for dagen, men ungene ville ikke.

Jeg kan jo gå og rydde/vaske badet, det burde jeg. Men det er godt å bare ligge litt.

I dag skal vi til mine foreldre til middag, de tre av oss som ikke er på jobb da. (mannen jobber til 23, så det ble litt sent å la middagen vente på ham)
Håper dere får en fin dag allikevel...uten mannen:)

Back
Topp