Skal få gutta i badekaret og i sengJa det er det haha
Ja det hørtes veldig deilig ut også da
Hva skal kvelden brukes til da?
Så er det sofakos med mannen og snop!
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal få gutta i badekaret og i sengJa det er det haha
Ja det hørtes veldig deilig ut også da
Hva skal kvelden brukes til da?
Skal få gutta i badekaret og i seng
Så er det sofakos med mannen og snop!
Du da?
Hey, bedre enn ingenIhvertfall en som var fornøyd![]()
Snart lage deilig middag herHva driver dere med?
Så deilig med hytteturHva hadde du i dag?
Tar en pils på hytta jegRolig, med rolig musikk og sliten skikropp.
Deilig med en kveld helt for seg selv daHørtes ut som en fin kveld da
Nei jeg blir vel sittende her da jeg ikke har noe annet å gjøre, kjenner jeg er kjempe rastløs men bekkenet sier nei til en tur og ingen å være medså har frøkna dumpa meg og tatt med seg katta og reist til bestemoren haha
Deilig med en kveld helt for seg selv damen hun kunne jo latt katta være igjen
![]()
Ja det har du joJeg har hver kveld for meg selv etter kl 19-20ja det syntes jeg og, det ble faktisk ennå mer ensomt her uten katta
![]()
Ja det har du jo
Mye selskap i en katt faktisk
Håper du får en fin kveld allikevel!
Så deilig med hyttetur![]()
Står i ovnen nå:
Baconsurret indrefilet av svinSå lager jeg soppsaus og fløtegratinerte poteter til
![]()
Jeg elsker hjemmelaget soppsausSå godt! Veldig rart, vi skal ha det i morgen. Bare med bernaise![]()
Åh nam ;D hihiJeg elsker hjemmelaget soppsaus![]()
Det var nydeligÅh nam ;D hihi
Det var jo i minste laget!1 time skulle visst jeg sove![]()
Håper dere får en fin dag allikevel...uten mannenNy dag.
Søndag.
Mannen har dradd på jobb. Jeg misunner ikke familier med turnus dette her, jobbe når det er fridager.
Ungene ønsket seg en mer typisk søndagsmorgen, de spiser frukt og ser barnetv. Vi lager gjerne sen frokost på søndag. Men jeg er jo våken, siden jeg egentlig trodde vi skulle spise alle fire, men han lå heller litt lenger og finner seg noe mat når han kommer på jobb, der er brød og knekkebrød og pålegg i kjøleskapet i kantina, sier han.
Så da ligger jeg på senga da. Påkledd og klar for dagen, men ungene ville ikke.
Jeg kan jo gå og rydde/vaske badet, det burde jeg. Men det er godt å bare ligge litt.
I dag skal vi til mine foreldre til middag, de tre av oss som ikke er på jobb da. (mannen jobber til 23, så det ble litt sent å la middagen vente på ham)