Skravletråd :)

God fredag alle! Hva bringer dagen? For min del står husarbeid på planen, og en trilletur hvis det blir tid :)
Jobb.

Så er det påskeferie etterpå. Hente jentungen. Guttungen blir med en i klassen hjem, så han må jeg hente senere.

Ingen videre planer, egentlig

Kan vel teoretisk sett vere tirsdag etter påske:) men håpar på no onsdag:)
Skal jeg være imponert over at dere vet dette, eller skremt over at jeg selv ikke aner?

Barnetrygden kommer nå liksom bare av seg selv. Tenker aldri på når.

Skal jeg være imponert over at dere vet dette, eller skremt over at jeg selv ikke aner?

Barnetrygden kommer nå liksom bare av seg selv. Tenker aldri på når.
Vel, det er ikkje hokus pokus egentlig. Den skal vere inne på siste virkedag i mnd. Som egentlig er tirsdag etter påske. Men sidan det er påske, så vil eg anta dei køyrer ut pengane før påsken, altså tirsdag eller onsdag komande veke:-) men ein veit jo aldri. Ofte er dei tidlig ute:) men hovudregelen er at det skal vere inne siste virkedag:)

Vel, det er ikkje hokus pokus egentlig. Den skal vere inne på siste virkedag i mnd. Som egentlig er tirsdag etter påske. Men sidan det er påske, så vil eg anta dei køyrer ut pengane før påsken, altså tirsdag eller onsdag komande veke:-) men ein veit jo aldri. Ofte er dei tidlig ute:) men hovudregelen er at det skal vere inne siste virkedag:)
Siste virkedag i mars er jo virkelig på tirsdag nå før påske, påska er jo 1-5 april?

God fredag alle! Hva bringer dagen? For min del står husarbeid på planen, og en trilletur hvis det blir tid :)
Ligger nå her og venter på UL av nyrene.. Så får vi se om det blir helg hjemme eller her på sykehuset....

Back
Topp