Ja, han har blitt så tynnJa, han er det![]()
Stakkars:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han har blitt så tynnJa, han er det![]()
Stakkars:/
Guttenavn er absolutt det vanskeligsteNei, hurraaaa![]()
Jeg tror vi har jentenavn klart allerede om det blir det, men for all del kan jo ombestemme oss altså. Guttenavn er verre.
Æsj da. Håpe han legger det på seg igjen når han kommer seg.Ja, han har blitt så tynn![]()
Guttenavn er absolutt det vanskeligste
Vil du røpe jentenavnet da?![]()
Jobb.God fredag alle! Hva bringer dagen? For min del står husarbeid på planen, og en trilletur hvis det blir tid![]()
Tirsdag tenker jegNær får me barnetrygd? Hade hoppas me fikk den idag eg![]()
Det er sant. Men trur det sparket bak trengs jaMan bør det jo uansett pos.test elr ei. Men det var et spark bak for min del![]()
Stakkars lille. Han var jo nettopp sjuk han?Flinke mannen
Her blir det også snop i kveldhar fri idag, men måtte hente minstemann i barnehagen med oppkast...
![]()
Kan vel teoretisk sett vere tirsdag etter påskeNær får me barnetrygd? Hade hoppas me fikk den idag eg![]()
Mhm. I tillegg er mannen veldig til å passe på når jeg er gravid. Ikke gjør sånn, spis det og ikke det. Så han vil jeg skal spise sunnereDet er sant. Men trur det sparket bak trengs ja![]()
Håper det ikke blir mye mer smerter på deg fremover. Det er jo ganske lenge igjen...Oppdatering fra sykesengen
http://viventer.blogg.no/1427446718_ett_svangerskap_p_god.html
Skal jeg være imponert over at dere vet dette, eller skremt over at jeg selv ikke aner?Kan vel teoretisk sett vere tirsdag etter påskemen håpar på no onsdag
![]()
Flink mannMhm. I tillegg er mannen veldig til å passe på når jeg er gravid. Ikke gjør sånn, spis det og ikke det. Så han vil jeg skal spise sunnere![]()
Vel, det er ikkje hokus pokus egentlig. Den skal vere inne på siste virkedag i mnd. Som egentlig er tirsdag etter påske. Men sidan det er påske, så vil eg anta dei køyrer ut pengane før påsken, altså tirsdag eller onsdag komande vekeSkal jeg være imponert over at dere vet dette, eller skremt over at jeg selv ikke aner?
Barnetrygden kommer nå liksom bare av seg selv. Tenker aldri på når.
Siste virkedag i mars er jo virkelig på tirsdag nå før påske, påska er jo 1-5 april?Vel, det er ikkje hokus pokus egentlig. Den skal vere inne på siste virkedag i mnd. Som egentlig er tirsdag etter påske. Men sidan det er påske, så vil eg anta dei køyrer ut pengane før påsken, altså tirsdag eller onsdag komande vekemen ein veit jo aldri. Ofte er dei tidlig ute
men hovudregelen er at det skal vere inne siste virkedag
![]()
Ligger nå her og venter på UL av nyrene.. Så får vi se om det blir helg hjemme eller her på sykehuset....God fredag alle! Hva bringer dagen? For min del står husarbeid på planen, og en trilletur hvis det blir tid![]()