Skravletråd :)

Håper alle får en super dag:D
Her måtte jeg hente minstemann i barnehagen pga oppkast...:( andre sykdomsrunde på han denne uka!

Sitter på jobb og skal sitte her til kl 1930...:D
Du da?

Ahha:)
Jeg var på jobb i går selv.
Guttungen var med farmor og søskenbarnet.
Mannen jobbet på loftet. Begynt på dagen der oppe nå.

I dag er det mest avslapping her. Ut en tur for noen ærend. Ellers snop og voice i kveld:P

Håper alle får en super dag:D
Her måtte jeg hente minstemann i barnehagen pga oppkast...:( andre sykdomsrunde på han denne uka!
Uff... Det er noe herk! God bedring i heimen :)

I dag er det mest avslapping her. Ut en tur for noen ærend. Ellers snop og voice i kveld:P
Snop og voice hørtes akkurat ut som min kveld det:D

Haha....så det klarer du ikke å vente med?!:p men testing kan du fint utsette:p
Gjør visst ikke det:P Haha, det kan du si...Men var jo så redd den skulle være neg, og derfor venta jeg lenger enn nødvendig...

Ja, det er ikke feil det assa:D
Og ikke spist snop siden pos.test nå. Så blir godt kjenner jeg:P Kan ikke spise så mye. Så kun fre og lør nå.
Så flink du er:) prøvar å halde meg til dei to dagane eg og, sjølv om eg ikkje har fått pos. test:p

Flinke mannen:D
Her blir det også snop i kveld:p har fri idag, men måtte hente minstemann i barnehagen med oppkast...:(

Skjønner jo det...ikke noe gøy å bli skuffet;)
Men det ble du jo IKKE!!:D:D:D
Nei, hurraaaa:D
Jeg tror vi har jentenavn klart allerede om det blir det, men for all del kan jo ombestemme oss altså. Guttenavn er verre.

Back
Topp