Samme dagKoselig med besøk
Har du fortalt om hemmeligheten i magen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme dagKoselig med besøk
Har du fortalt om hemmeligheten i magen da?
Haha....så det klarer du ikke å vente med?!Samme dagKlarer ikke vente med det vi
![]()
Sitter på jobb og skal sitte her til kl 1930...
Du da?
Høres litt ut som barnehageDe vil bare gjøre livet surt for meg... og så er hu ene sur fordi jeg vist nok ikke har hvert der nok for hu...
Uff... Det er noe herk! God bedring i heimenHåper alle får en super dag
Her måtte jeg hente minstemann i barnehagen pga oppkast...andre sykdomsrunde på han denne uka!
Håper alle får en super dag
Her måtte jeg hente minstemann i barnehagen pga oppkast...andre sykdomsrunde på han denne uka!
Berre mandag til onsdag. Så skal ikkje klage egentligHvor mye må du jobbe i påska da?
Snop og voice hørtes akkurat ut som min kveld detAhha![]()
Jeg var på jobb i går selv.
Guttungen var med farmor og søskenbarnet.
Mannen jobbet på loftet. Begynt på dagen der oppe nå.
I dag er det mest avslapping her. Ut en tur for noen ærend. Ellers snop og voice i kveld![]()
Gjør visst ikke detHaha....så det klarer du ikke å vente med?!men testing kan du fint utsette
![]()
Snop og voice hørtes akkurat ut som min kveld det![]()
Så flink du erJa, det er ikke feil det assa![]()
Og ikke spist snop siden pos.test nå. Så blir godt kjenner jegKan ikke spise så mye. Så kun fre og lør nå.
Flinke mannenAhha![]()
Jeg var på jobb i går selv.
Guttungen var med farmor og søskenbarnet.
Mannen jobbet på loftet. Begynt på dagen der oppe nå.
I dag er det mest avslapping her. Ut en tur for noen ærend. Ellers snop og voice i kveld![]()
Takk for detUff... Det er noe herk! God bedring i heimen![]()
Takk for detTusen takk og lige måde![]()
Åhh neeiDakar ..Riktig god bedring.
Skjønner jo det...ikke noe gøy å bli skuffetGjør visst ikke detHaha, det kan du si...Men var jo så redd den skulle være neg, og derfor venta jeg lenger enn nødvendig...
Man bør det jo uansett pos.test elr ei. Men det var et spark bak for min delSå flink du erprøvar å halde meg til dei to dagane eg og, sjølv om eg ikkje har fått pos. test
![]()
Ja, han er detFlinke mannen
Her blir det også snop i kveldhar fri idag, men måtte hente minstemann i barnehagen med oppkast...
![]()
Nei, hurraaaaSkjønner jo det...ikke noe gøy å bli skuffet
Men det ble du jo IKKE!!![]()
Det skjønner jeg godt:/ Dakar liten. Håpe det går helt over nå daTakk for det
Han begynner å bli sliten stakkars...