Fått meir symptom i dag då?Ja det er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått meir symptom i dag då?Ja det er det![]()
Ikke foreløpigFått meir symptom i dag då?![]()
Det Høyres jo veldig lovande ut alt sammenIkke foreløpigmen hadde en del symptomer i går
først en mega tømming, også sov jeg hele dagen, også kom det melk når jeg dusja, også gikk slimproppen før jeg la meg
![]()
Så er veldig spent
JaDet Høyres jo veldig lovande ut alt sammen![]()
Det er fantastiskgjør noe med humøret
![]()
Ikke foreløpigmen hadde en del symptomer i går
først en mega tømming, også sov jeg hele dagen, også kom det melk når jeg dusja, også gikk slimproppen før jeg la meg
![]()
Så er veldig spent
Haha! Genialt! Er jo ekstra irriterande om du berre er ekstra positiv tilbakeJa veldig myeOg så virker det som om det irriterer de som prøver å gjøre livet mitt surt haha
![]()
Ja veldigSe her ja, kan bli spennende nå da![]()
Haha! Genialt! Er jo ekstra irriterande om du berre er ekstra positiv tilbake![]()
Å hjelpes. Kva slags jobb har du?Ja ikke sant, og gir meg en ekstra glede at de irriterer seg over at jeg er positiv hahaMen for all del, de skal ha for innsatsen nå har de jo til og med startet å spre rykter på jobb
![]()
Å hjelpes. Kva slags jobb har du?
Er det nokon spesiell grunn til at dei likar det?Jobber i kommunen jeg, og så jobber jeg sammen med en av de som liker å gjøre livet mitt surtmen men om de ikke har noe bedre å finne på så skal de jaggu få fortsette
![]()
Takk. Sovet greit i natt etter en god dose med ketorax. Fikk ny dose nå... Håper jeg får dra hjem i dag.Æsj...masse god bedring![]()
Er det nokon spesiell grunn til at dei likar det?
Ikke i dag, men skal gjøre det en dagHaha! Så du GJORDE det faktisk i dag da*ler*
Nå er det nedtellingHurra, for en deilig beskjed å få![]()
Hvor mye må du jobbe i påska da?Så utrulig digg! Skulle ønske eg fekk samme beskjeden![]()
HahaJa veldig myeOg så virker det som om det irriterer de som prøver å gjøre livet mitt surt haha
![]()
Godt du har fått litt søvnTakk. Sovet greit i natt etter en god dose med ketorax. Fikk ny dose nå... Håper jeg får dra hjem i dag.