Skravletråd :)

Kan jo være pga du er på slutten da. Lenge til du skal på kontroll? Men får satse på at du slipper unna kvalmen når du legger deg i kveld da. Det er jo så grusomt..
Ja jeg lurer på om det kan være tegn, for jeg merker at bevegelse er annerledes, hun er veldig mye mere aktiv på natta, også kjenner jeg små tak i sia nå og da :)

Ja jeg lurer på om det kan være tegn, for jeg merker at bevegelse er annerledes, hun er veldig mye mere aktiv på natta, også kjenner jeg små tak i sia nå og da :)

Det kan jo hende :) Det er jo ikke så lenge igjen til hun er ute nå så :)

Jepp god morgen ! Akkurat tatt en lang dusj og nå venter tomatsuppe og egg :)

Hørtes ut som en god frokost :) Tror jeg skal lage meg tomatsuppe selv. Så blir det husarbeid. Reiser snart på fjellet, så godt å komme hjem til rent hus.

Hører de sier det :) får se hva som skjer, men om vi drar så blir fødebagen med :P

Ja den er jo bare å ta med :) dessuten er det jo ikke så langt til Tønsberg så om du merker noe er på gang er det jo evt bare å reise hjem :) men skal du på kontroll før den tid eller?

Ja den er jo bare å ta med :) dessuten er det jo ikke så langt til Tønsberg så om du merker noe er på gang er det jo evt bare å reise hjem :) men skal du på kontroll før den tid eller?
Ja sant det :) nei var på mandag, skal på kontroll etter påske :)

Ja jeg mangler ikke klær kjenner jeg. Har en stor bag full og det er bare str 56 :p så gruer meg litt til jeg får de større klærne i hus og, for jeg har ikke noen kommode før i juni :p

Kos dere ute i sola, her snør det i dag :p

Åh, nok med andre ord:P haha. Men bedre med for mye:D
Ble en liten tid ute. Han måtte inn igjen å hvile vettu. Så så sover han søtt:D Gikk innom butikken å fant noe pierre robert på tilbud også:D

Snø?? Nei, fytti.

Back
Topp