Skravletråd :)

Ja det var lenge til :p Men for meg som har en lege som setter meg opp hver 4 uke så skal vel vi på kontroll omtrent samtidig tenker jeg haha :p

Ja det vil de jo ha, siden de er så ulike i alder. Får håpe det går bra her og når lillebror kommer. Selv om frøkna er veldig klar for å bli storesøster så har hun jo hvert enebarn i 8 år og vant til å få all oppmerksomhet. Og hun kan være litt baby så hadde det hvert opp til henne hadde hun fortsatt hatt sutt og tåte liksom :p
Det skal vi gjerne da;)

Mhm, litt sjalusi blir det nå gjerne alltid. Men hvor mye og hvordan de tar det er jo spennende å se.
Jeg lurer på om guttungen blir sjalu på ammingen:P Ammer jo han litt enda:P

Det skal vi gjerne da;)

Mhm, litt sjalusi blir det nå gjerne alltid. Men hvor mye og hvordan de tar det er jo spennende å se.
Jeg lurer på om guttungen blir sjalu på ammingen:P Ammer jo han litt enda:P

Det kan bli spennende da ;) jeg skal vel på ul igjen den uka og jeg hehe

Ja og jeg kjenner jeg er ganske spent på hvordan hun tar det. Hun syntes det er veldig vanskelig når mamma og stefaren min har besøk av tvillingene og stesøstra mi. Da raser hele verden for henne, men å dulle og dalle med de er helt greit. Får håpe hun er litt mer villig til å dele med broren sin kjenner jeg haha

Ja det er jo og en ting, og det er jo og ikke noe noen andre kan gjøre. Det er jo bare noe dere har sammen. Hver sin utfordring for hver alder på disse barna hehe

Det kan bli spennende da ;) jeg skal vel på ul igjen den uka og jeg hehe

Ja og jeg kjenner jeg er ganske spent på hvordan hun tar det. Hun syntes det er veldig vanskelig når mamma og stefaren min har besøk av tvillingene og stesøstra mi. Da raser hele verden for henne, men å dulle og dalle med de er helt greit. Får håpe hun er litt mer villig til å dele med broren sin kjenner jeg haha

Ja det er jo og en ting, og det er jo og ikke noe noen andre kan gjøre. Det er jo bare noe dere har sammen. Hver sin utfordring for hver alder på disse barna hehe

Får håpe hun deler mer med han ja:D Har du fått en del arveklær da, eller handler du mye selv og?

Mhm, han er jo skikkelig puppegutt:P

Får håpe hun deler mer med han ja:D Har du fått en del arveklær da, eller handler du mye selv og?

Mhm, han er jo skikkelig puppegutt:P

Ja det håper jeg virkelig for ellers skal det bli veldig vanskelig å få til at bare meg og hun kan finne på noe sammen :P ja jeg har hvert veldig heldig og får arve masse. Så kommer det ei venninne på besøk til helgen som jeg ikke har sett på år og dag som skulle ha med seg klær etter gutten sin og. Så vi har handlet 5 plagg eller noe haha

Hehe men de sier jo det at melka kan forandre seg når man er gravid. Så kanskje han går fra puppegutt til puppenekt :P Kunne du tenkt deg å amme frem til neste kommer om han selv ønsker det eller? Eller kunne du tenkt deg en pause?

Jeg fikk bare amma i 4 uker og det var en h***** kamp ved hvert måltid så har liksom ikke disse gode ammeøyeblikkene :P

Ja det håper jeg virkelig for ellers skal det bli veldig vanskelig å få til at bare meg og hun kan finne på noe sammen :p ja jeg har hvert veldig heldig og får arve masse. Så kommer det ei venninne på besøk til helgen som jeg ikke har sett på år og dag som skulle ha med seg klær etter gutten sin og. Så vi har handlet 5 plagg eller noe haha

Hehe men de sier jo det at melka kan forandre seg når man er gravid. Så kanskje han går fra puppegutt til puppenekt :p Kunne du tenkt deg å amme frem til neste kommer om han selv ønsker det eller? Eller kunne du tenkt deg en pause?

Jeg fikk bare amma i 4 uker og det var en h***** kamp ved hvert måltid så har liksom ikke disse gode ammeøyeblikkene :p

Så kjekt å arve så masse:)
Her blir det jo spennende å se om det er gutt elr jente i magen. Er det en gutt til, har vi jo alt av klær:P Mye er jo unisex og, grått, hvitt etc.

Ja, det vet jeg. Så vi får nå se.
Tjaaa, jeg har bestemt meg for at han skal styre det. Så fortsetter til han ikke ønsker mer. Dvs. til neste kommer, og da er han jo 2år. Og da får det være stopp altså:P

Neiii, ser den. Skal du amme nå da om det går bedre?:)

Så kjekt å arve så masse:)
Her blir det jo spennende å se om det er gutt elr jente i magen. Er det en gutt til, har vi jo alt av klær:P Mye er jo unisex og, grått, hvitt etc.

Ja, det vet jeg. Så vi får nå se.
Tjaaa, jeg har bestemt meg for at han skal styre det. Så fortsetter til han ikke ønsker mer. Dvs. til neste kommer, og da er han jo 2år. Og da får det være stopp altså:P

Neiii, ser den. Skal du amme nå da om det går bedre?:)

Ja det er veldig greit. Så har jeg heldigvis noen å arve av etter som han vokser til også og det kjenner jeg er greit :)
Det er veldig praktisk da, og så greit om man kan få brukt klær til flere barn da de sjelden blir slitte når de er små.

Haha ja jeg ser den :P

Ja jeg har planer om å starte å amme og håper det går bra. Så håper jeg jo at han kan ammes lenger enn frøkna. Men det er og fordi jeg ikke orker å bo i telt mens jeg har en som skal ha flaske :P skulle koke flaske på bål blir ikke aktuelt kjenner jeg haha

Uff :( skjønner ikke hvorfor plutselig blir kvalm, når jeg legger meg, aldri vært kvalm under hele svangerskapet

Men hvor lenge har du igjen? Vet det er flere som blir dårlige igjen på slutten... Ellers så brygger du på noe? Hvor lenge har det hvert sånn at du blir dårlig?

Ja det er veldig greit. Så har jeg heldigvis noen å arve av etter som han vokser til også og det kjenner jeg er greit :)
Det er veldig praktisk da, og så greit om man kan få brukt klær til flere barn da de sjelden blir slitte når de er små.

Haha ja jeg ser den :p

Ja jeg har planer om å starte å amme og håper det går bra. Så håper jeg jo at han kan ammes lenger enn frøkna. Men det er og fordi jeg ikke orker å bo i telt mens jeg har en som skal ha flaske :p skulle koke flaske på bål blir ikke aktuelt kjenner jeg haha

Ja, jeg elsker arve klær. Er jo genialt. Mye av det vi har arvet ser man jo ikke er brukt engang:P

Håper ammingen går bra denne gangen:D

Ja, jeg elsker arve klær. Er jo genialt. Mye av det vi har arvet ser man jo ikke er brukt engang:P

Håper ammingen går bra denne gangen:D

Nei ikke sant, helt genialt. Eneste problemet er at min stesøster har tvillinger så hun har dobbelt så mye klær i alle str :P så jeg trur det ligger nærmere 40 bodyer i str 56 her :P

Nei ikke sant, helt genialt. Eneste problemet er at min stesøster har tvillinger så hun har dobbelt så mye klær i alle str :p så jeg trur det ligger nærmere 40 bodyer i str 56 her :p
Såpass, haha. Da har du nok ja;):D

Nå er det ut her, sola skinner:D

Såpass, haha. Da har du nok ja;):D

Nå er det ut her, sola skinner:D

Ja jeg mangler ikke klær kjenner jeg. Har en stor bag full og det er bare str 56 :P så gruer meg litt til jeg får de større klærne i hus og, for jeg har ikke noen kommode før i juni :P

Kos dere ute i sola, her snør det i dag :P

Men hvor lenge har du igjen? Vet det er flere som blir dårlige igjen på slutten... Ellers så brygger du på noe? Hvor lenge har det hvert sånn at du blir dårlig?
3 uker igjen :) har vært sånn i 2 dager nå, blir bare kvalm når jeg legger meg

3 uker igjen :) har vært sånn i 2 dager nå, blir bare kvalm når jeg legger meg

Kan jo være pga du er på slutten da. Lenge til du skal på kontroll? Men får satse på at du slipper unna kvalmen når du legger deg i kveld da. Det er jo så grusomt..

Back
Topp