Skravletråd :)

Hun skifter ikke på sengene...det vil jeg gjøre selv:p
Hun støvsuger, vasker alle gulv, vasker to bad, tørker støv og alle kjøkkenfronter...hver tirsdag!:D
Fantastisk :D Husverten vår har også vaskehjelp. Annenhver tirsdag :P Hun bråker noe fælt når hun er der :P

Helligejul!!!:D jeg vil ha!!!
Skrev på face at jeg laget skoleboller. Nå vil plutselig hele jobben ha til møtet i kveld. HHAHA! Men det skjer ikke :P de bollene her skal jeg kooose meg med. Mann og barn skal jo selvsagt få smake da men :P Er det mulig å fryse skoleboller før melis og sånn er tatt på?

Skrev på face at jeg laget skoleboller. Nå vil plutselig hele jobben ha til møtet i kveld. HHAHA! Men det skjer ikke :P de bollene her skal jeg kooose meg med. Mann og barn skal jo selvsagt få smake da men :P Er det mulig å fryse skoleboller før melis og sånn er tatt på?
Hihi...at du tør å legge dette ut på Face!:P men de får bake sine egne boller;)
Jeg fryser de alltid før jeg pynter de:D veldig kjekt!

Hihi...at du tør å legge dette ut på Face!:p men de får bake sine egne boller;)
Jeg fryser de alltid før jeg pynter de:D veldig kjekt!
Blir å ta med til mannen og til en kollega når det er møte :P de andre får bake selv :P hehe Skal frye ned noen og ha til en annen dag også ;)

Blir å ta med til mannen og til en kollega når det er møte :P de andre får bake selv :P hehe Skal frye ned noen og ha til en annen dag også ;)
Veldig lurt:D du må være gnien på bollene dine!:P
Alltid godt med litt på lur i frysa:)

Back
Topp