Helligejul!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helligejul!!!
FantastiskHun skifter ikke på sengene...det vil jeg gjøre selv
Hun støvsuger, vasker alle gulv, vasker to bad, tørker støv og alle kjøkkenfronter...hver tirsdag!![]()
Skrev på face at jeg laget skoleboller. Nå vil plutselig hele jobben ha til møtet i kveld. HHAHA! Men det skjer ikkeHelligejul!!!jeg vil ha!!!
Hehe....min bråker også mye!FantastiskHusverten vår har også vaskehjelp. Annenhver tirsdag
Hun bråker noe fælt når hun er der
![]()
Hihi...at du tør å legge dette ut på Face!Skrev på face at jeg laget skoleboller. Nå vil plutselig hele jobben ha til møtet i kveld. HHAHA! Men det skjer ikkede bollene her skal jeg kooose meg med. Mann og barn skal jo selvsagt få smake da men
Er det mulig å fryse skoleboller før melis og sånn er tatt på?
Blir å ta med til mannen og til en kollega når det er møteHihi...at du tør å legge dette ut på Face!men de får bake sine egne boller
Jeg fryser de alltid før jeg pynter develdig kjekt!
Veldig lurtBlir å ta med til mannen og til en kollega når det er møtede andre får bake selv
hehe Skal frye ned noen og ha til en annen dag også
![]()
Jeg vil ha!!!!
Hihi....hurra for observant mann![]()
Samme herViktig å kose seg innimellom da
Jeg er verdens største godtegris!!
Her blir det mc donalds middag. Poden skal på svømmekurs og jeg på møteJeg vil ha!!!!
Nå frister det hvertfall ikke med tomatsuppe til middag![]()
Aha skjønner , blir vel bedre med tiden daNei, ingenting...
Men han er veldig sjenert så tror det er mye av grunnen![]()
Mhm, bestilte noe fra England forrige uke, det var her etter to dager..Noen postganger tar visst lengre tid enn andre![]()
JaaaJeg er gravid!!!!!!
Tusen takkJaaagratulerer
Hvor langt er du ?Tusen takk<3
Hvor langt er du ?![]()
MorroCa. 4uker. Har termin 30nov om jeg har regna riktig![]()
Det bør faktisk jeg ogsåS
Samme herBør roe det ned nå
![]()
Håper på detAha skjønner , blir vel bedre med tiden da