Skravletråd :)

Veldig nok med 3:p
Men savner å gå gravid, å føde og ha nyfødt nurk:D
Vi får se hvor mange vi får her:P Har hele tiden tenkt 2 da...men er jo noe man må føle på etterhvert.
Det skjønner jeg godt.

Jeg er rotehue deluks. Blanda når vi skal reise og jobbehelger...jeez...Kan skjønne jeg måtte være gravid ja:P

Vi får se hvor mange vi får her:P Har hele tiden tenkt 2 da...men er jo noe man må føle på etterhvert.
Det skjønner jeg godt.

Jeg er rotehue deluks. Blanda når vi skal reise og jobbehelger...jeez...Kan skjønne jeg måtte være gravid ja:P
Vi hadde også bestemt oss for 2...;)
Men jeg følte noe manglet...og mannen var heldigvis enig:P
Godt du fant forklaringen på surrehodet!:P

Boller i ovnen :D Nå nærmer det seg :P

Vi hadde også bestemt oss for 2...;)
Men jeg følte noe manglet...og mannen var heldigvis enig:p
Godt du fant forklaringen på surrehodet!:p

Hadde skrevet Køben på feil helg og tulla litt kan man si:P Godt mannen som i hovedsak bestiller reiser her assa:P
Så til helgen jobber jeg, og ingen Køben da!:P Lol

Godt det da;) Vi får se hva jeg tenker når jeg har født en til. Er jo noe man må kjenne på en stund etterpå vil jeg tro. Mannen vil gjerne ha en til nå , er kjempe glad..men sier det er stopp nå:P Vi får nå se på det ja:D

Bare vasker hun, eller skifter hun på sengene og sånn også?
Hun skifter ikke på sengene...det vil jeg gjøre selv:P
Hun støvsuger, vasker alle gulv, vasker to bad, tørker støv og alle kjøkkenfronter...hver tirsdag!:D

Hadde skrevet Køben på feil helg og tulla litt kan man si:P Godt mannen som i hovedsak bestiller reiser her assa:P
Så til helgen jobber jeg, og ingen Køben da!:P Lol

Godt det da;) Vi får se hva jeg tenker når jeg har født en til. Er jo noe man må kjenne på en stund etterpå vil jeg tro. Mannen vil gjerne ha en til nå , er kjempe glad..men sier det er stopp nå:P Vi får nå se på det ja:D
Haha:P godt du fant ut av helgene før kofferten ble pakket:P
Når man er ferdig med barn vet man ikke før "sistemann" er født tror jeg;)

Ser ut som vi får en dårlig påske her på vestlandet, så kan bake mye da ;)
Æsj. Men jo, greitt å få gjort litt innendørs også. Og så er det jo litt digg å kle skikkelig godt på seg og ta ein tur ut i ruskeværet:D

Haha:p godt du fant ut av helgene før kofferten ble pakket:p
Når man er ferdig med barn vet man ikke før "sistemann" er født tror jeg;)

Var mannen som hadde sett almanakken min, lå åpen. :P
Nei, det tror jeg på...:)

ImageUploadedByBV Forum1427202125.238496.jpg
De var fantastisk gode ;)

Back
Topp