Vi får se hvor mange vi får herVeldig nok med 3
Men savner å gå gravid, å føde og ha nyfødt nurk![]()
Det skjønner jeg godt.
Jeg er rotehue deluks. Blanda når vi skal reise og jobbehelger...jeez...Kan skjønne jeg måtte være gravid ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se hvor mange vi får herVeldig nok med 3
Men savner å gå gravid, å føde og ha nyfødt nurk![]()
Jaja, men må jo underholdes med noeBlir mye Lego og IPad
Og vi har vært en liten tur ute..
Bare vasker hun, eller skifter hun på sengene og sånn også?Haha...ja det er det nok!
Sparer masse tid på å slippe og vaske![]()
Vi hadde også bestemt oss for 2...Vi får se hvor mange vi får herHar hele tiden tenkt 2 da...men er jo noe man må føle på etterhvert.
Det skjønner jeg godt.
Jeg er rotehue deluks. Blanda når vi skal reise og jobbehelger...jeez...Kan skjønne jeg måtte være gravid ja![]()
Alt er i grunn lov når man er sykJaja, men må jo underholdes med noe![]()
Vi har også vært ute![]()
Vi hadde også bestemt oss for 2...
Men jeg følte noe manglet...og mannen var heldigvis enig
Godt du fant forklaringen på surrehodet!![]()
Hun skifter ikke på sengene...det vil jeg gjøre selvBare vasker hun, eller skifter hun på sengene og sånn også?
Det er santAlt er i grunn lov når man er sykhar til og med spist is og smultring!
Bokstavelig taltBoller i ovnenNå nærmer det seg
![]()
HahaHadde skrevet Køben på feil helg og tulla litt kan man siGodt mannen som i hovedsak bestiller reiser her assa
![]()
Så til helgen jobber jeg, og ingen Køben da!Lol
Godt det daVi får se hva jeg tenker når jeg har født en til. Er jo noe man må kjenne på en stund etterpå vil jeg tro. Mannen vil gjerne ha en til nå , er kjempe glad..men sier det er stopp nå
Vi får nå se på det ja
![]()
Æsj. Men jo, greitt å få gjort litt innendørs også. Og så er det jo litt digg å kle skikkelig godt på seg og ta ein tur ut i ruskeværetSer ut som vi får en dårlig påske her på vestlandet, så kan bake mye da![]()
Jepp, veldig viktigDet er santSykesnop
![]()
Hahagodt du fant ut av helgene før kofferten ble pakket
Når man er ferdig med barn vet man ikke før "sistemann" er født tror jeg![]()
Mhm, så klartJepp, veldig viktig![]()
Hihi....hurra for observant mannVar mannen som hadde sett almanakken min, lå åpen.
Nei, det tror jeg på...![]()
Viktig å kose seg innimellom daMhm, så klart![]()
Pleier ha det selv jeg![]()
Nå i påsken er det jo ekstra farrrliiii..alt for mye tilbud på smågodt![]()