Skravletråd :)

God søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke :P

God søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke :p
God søndag! Fra å ha en strålende dag i går, har også vi snø i dag:/ Vesla er borte hos besteforeldre, så det blir nok innekos på minsten og meg. Kanskje kjøre å kjøpe litt blomster.

God søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke :P
God søndag:D
Snør her også desverre:confused:
Både jeg og minstemann har feber så her blir det innedag..

God søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke :p
God søndag til deg også.
Her får vi familie på middag og kaker senere i dag. Frem til det er det litt rydding og avslapping:)
Her regner det bare...

Håper dere får en kjempe fin søndag og koser dere masse ♡ Så skal jeg krysse fingrene for at den holder seg helt borte i lange tider nå :D
Tusen takk. Får familie til middag kl. 17.00.
Ja, håper det. Skal ta test tors.morgen om den holder seg vekke:)

Back
Topp