TakkHeldig!! Vært på shopping, eller noe annet spennende? Kos deg masse![]()
Har vært på besøk hos mitt nyfødte tantebarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHeldig!! Vært på shopping, eller noe annet spennende? Kos deg masse![]()
Så koseligTakk
Har vært på besøk hos mitt nyfødte tantebarn![]()
Kle seg godt daDen var her litt, men det er jo iskaldt!!
God søndag! Fra å ha en strålende dag i går, har også vi snø i dag:/ Vesla er borte hos besteforeldre, så det blir nok innekos på minsten og meg. Kanskje kjøre å kjøpe litt blomster.God søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke![]()
Utrolig gøySå koseligvar ikkje det stas?
![]()
God søndagGod søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke![]()
God søndag til deg også.God søndag alle! Hva bringer dagen? Jeg hadde tenkt å ta med babyen på den første trilleturen i dag, men det snør jo sidelengs ute! Da gidder jeg ikke![]()
Kos dere med familie på bsøkGod søndag til deg også.
Her får vi familie på middag og kaker senere i dag. Frem til det er det litt rydding og avslapping
Her regner det bare...
Takk for detKos dere med familie på bsøk![]()
Vi skal i bursdag i dag vi![]()
Ønsker alle en fin søndag![]()
P.s. ingen mens enda![]()
Tusen takk. Får familie til middag kl. 17.00.Håper dere får en kjempe fin søndag og koser dere masse ♡ Så skal jeg krysse fingrene for at den holder seg helt borte i lange tider nå![]()
Tusen takk. Får familie til middag kl. 17.00.
Ja, håper det. Skal ta test tors.morgen om den holder seg vekke![]()
Hva for noe godt skal du servere i dag da?
Det blir en spennende uke dette da![]()
Karbonademiddag falt vi ned på. Så brun saus, kokte poteter, ertestuing, gulrøtter.
Ja, veldig. Så spent.
Heisannhvordan er været hos dere ? Her snør det
![]()