Takk for det snuppaLige måde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det snuppaLige måde![]()
Hurra, så deilig![]()
Snill pappa du harJa veldig deilig så nå venter jeg bare på at pappa skal kjøre skrotet på dynga siden jeg ikke har lappen hehe
Ja, det kan du siJeg og! Men har bare hvert der på vinterstid så kunne godt tenkt meg en tur dit på vår/sommer en gang. Men det får bli når jeg kan nyte en utepils i sola![]()
Æsj...så slitsomtKroppen min kan ikke stå i kø... Sto en 15 minutter i kø på subway. Etter 10 min fikk jeg hetetokter, ble kvalm og fikk hodepine. Var grusomt! Nå er jeg kommet meg hjem og lagt meg litt... Håper søvn vil ta det verste...
Kroppen min kan ikke stå i kø... Sto en 15 minutter i kø på subway. Etter 10 min fikk jeg hetetokter, ble kvalm og fikk hodepine. Var grusomt! Nå er jeg kommet meg hjem og lagt meg litt... Håper søvn vil ta det verste...
Æsj...så slitsomt
Håper du blir i bedre form etter litt hvile![]()
Ble litt bedre med søvn, men fortsatt hodepine. Nå er det sofatjeneste noen timer, før vi skal på konsertSånn er det her og... Gruar meg til eg skal på IKEA
Håpar litt søvn vil gjera deg godt![]()
Håper hodepinen også forsvinner snartBle litt bedre med søvn, men fortsatt hodepine. Nå er det sofatjeneste noen timer, før vi skal på konsertSer frem til helg med mannen <3
Ett kor som en på jobben synger iHåper hodepinen også forsvinner snart
Hvilken konsert skal dere på? Høres herlig ut med kjærestetid![]()
Høres artig utEtt kor som en på jobben synger inorsk på norsk skal de synge
de er ganske så flinke
![]()
Ja må nesten bare detBare å nyte det![]()
JaHatt en fin dag ?![]()
I grunnHatt en fin dag ?![]()
God morgen jenter, ha en fin lørdag!Hva står på "tapetet" i dag?
![]()