Skravletråd :)

Nå skal jeg til legen og så er det jobb i helgen..

Hva slags planer har du da?
Aha. Kontroll?

I morgen har jeg d-vakt. Svigers kommer opp. Skal fikse mer i hagen. Brenne noe kvist. Plante noe blomster etc.
Bake en del.
Skal ha fam. besøk her søndag.

Aha. Kontroll?

I morgen har jeg d-vakt. Svigers kommer opp. Skal fikse mer i hagen. Brenne noe kvist. Plante noe blomster etc.
Bake en del.
Skal ha fam. besøk her søndag.

Ja er bare en kontroll så da er jeg vel så heldig at man skal veie meg og komme med en ny festlig kommentar om at jeg begynner å bli stor :P

Hørtes ut som en fin helg det da :)

Ja er bare en kontroll så da er jeg vel så heldig at man skal veie meg og komme med en ny festlig kommentar om at jeg begynner å bli stor :p

Hørtes ut som en fin helg det da :)

Gjør h*n det assa? Det er jo ikke bra da. :/

Jada, tror den blir grei.
Men jeg vil bare neste helg skal komme :P:D

Gjør h*n det assa? Det er jo ikke bra da. :/

Jada, tror den blir grei.
Men jeg vil bare neste helg skal komme :P:D

Jada han trur han er litt morsom men skjønner fort at han har driti på draget når jeg ser stygt på han haha men jeg har hatt samme lege i over 20 år så vi har en grei tone, hadde jeg ikke kjent han så godt hadde jeg vel blitt sur trur jeg hehe

Hva skjer neste helg?

Jada han trur han er litt morsom men skjønner fort at han har driti på draget når jeg ser stygt på han haha men jeg har hatt samme lege i over 20 år så vi har en grei tone, hadde jeg ikke kjent han så godt hadde jeg vel blitt sur trur jeg hehe

Hva skjer neste helg?
Joda, godt det da iallefall...Men det r jo liksom ikke noe man bør spøke med. Vips så er personen veldig såret.

København:D og dagen vi kommer hjem kommer min søster:D

Joda, godt det da iallefall...Men det r jo liksom ikke noe man bør spøke med. Vips så er personen veldig såret.

København:D og dagen vi kommer hjem kommer min søster:D

Nei det er jo ikke det og håper ikke han gjør det med pasienter han ikke kjenner godt hvertfall haha

Å København er en fin plass :D skjønner godt at du gleder deg da ja både København og besøk hørtes veldig bra ut da :)

Nei det er jo ikke det og håper ikke han gjør det med pasienter han ikke kjenner godt hvertfall haha

Å København er en fin plass :D skjønner godt at du gleder deg da ja både København og besøk hørtes veldig bra ut da :)
Nei, fysj. Håper ikke det assa.
JA,elsker den byen:D

Back
Topp