kanskje Vesla har hvisket hemmeligheter til henne..Neimå ligge ellers får jeg vondt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kanskje Vesla har hvisket hemmeligheter til henne..Neimå ligge ellers får jeg vondt !
Uffkanskje Vesla har hvisket hemmeligheter til henne..Var sånn hun gjorde mot meg..
Det kommer nok til å vare litt.. hun har vel lagt seg med hodet ned kanskje... i såfall vil det nok vare en stund.Uffhåper det gir seg
Hu har hatt hodet ned en god stund, men har ikke vært så vondt førDet kommer nok til å vare litt.. hun har vel lagt seg med hodet ned kanskje... i såfall vil det nok vare en stund.
hu blir større vettu.Hu har hatt hodet ned en god stund, men har ikke vært så vondt før
Det er jo ikke lenge igjen nå da!No shitføler jeg sprekker snart
![]()
NeiDet er jo ikke lenge igjen nå da!
Det gjør det nok! plutselig er hun her vettuNeihåper det går fort...
JaDet gjør det nok! plutselig er hun her vettu
Ja tenk det! Tante gleder seg veldig masse til å møte lillemor <3Jatenk det
Det har jeg skjøntJa tenk det! Tante gleder seg veldig masse til å møte lillemor <3
jasså!Det har jeg skjøntmen trur jeg gleder meg mere til å se prinsen
![]()
Jaaajasså!
Det jeg gleder meg mest til akkurat nå er å dra på kjoleshopping til jentene med deg![]()
Vi må jo ha dem til sommeren. Så 62 er nok en grei str jaJaaaden klarer jeg i vertfall å vente med
men usikker på valg av størrelse. Trur ikke jeg gidder 56. 62 kanskje
![]()
Ja skjønneVi må jo ha dem til sommeren. Så 62 er nok en grei str jaTenk så søte de kommer til å bli!!
Vasker du på badet da eller?kan jo hende at jeg får den følelsen ogsåmen blir ikke vaskerom på noen år her da...
Hihi....kommer vel en tid hvor du er ferdig med det ogsåÅja det har jeg kjempe trua på, hvertfall nå som jeg går å ruger og nesten ikke er på utsiden av huset haha![]()
Veldig muligsay what??kan ikke vær mulig?
Godt å høreJeg synes ikke du har gått glipp av no![]()