Næmmen..hva er det for en ting å si???
Har han ikke troen på at datteren skal finne mannen i sitt liv?![]()
Vel det er vel heller det at han ikke har trua på at noen vil ha dattera hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmmen..hva er det for en ting å si???
Har han ikke troen på at datteren skal finne mannen i sitt liv?![]()
Da må du prøve hardere for å oppdage hvor gøy det egentlig er![]()
Kjedelig å være avhengig av barnevakt hele tiden, ja
Mannen synes det er slitsomt å ha gutta mye alene... Skjønner jo det, for vi har tre aktive og krevende gutter
Men er ikke noe annet alternativ for meg...stillingen min er kun i turnus![]()
Pluss 10 er vel innafor når man er gravid, jajeg vil ikke kall det det... heller opp 10kg![]()
MakanVel det er vel heller det at han ikke har trua på at noen vil ha dattera hansja jeg vet at min far er veldig hyggelig når han åpner munnen sin
![]()
Pluss 10 er vel innafor når man er gravid, ja![]()
Det gjør det jo ekstra morsomthahadet trur jeg ikke skjer! kanskje når jeg får meg vaskerom
![]()
Makanhåper ikke du bryr deg om det
![]()
Skal se det snart kommer et mannebein rekende på en fjølJa det er det, trur jeg skal ønske meg en mann til jul og håpe det funker i år haha så slipper jeg barnevakt bestandig
Ja ser det at det kan være slitsomt da ja.. da er det ikke lett å gjøre noe med det heller nei![]()
Faktisk aldri sett!noen som ser greys? tårene triller...
Godt å høreNei jeg er så vant til disse hyggelig kommentarene hans at det gidder jeg ikke å bry meg stort om![]()
Det gjør det jo ekstra morsomter sååå koselig innpå dette rommet som bare er mitt
![]()
Skal se det snart kommer et mannebein rekende på en fjøl
Hadde vært mye enklere det, ja![]()
Er ikke lillemor snill med deg?Måtte ta paracetribbeina verker !!
NeiEr ikke lillemor snill med deg?
Opptatt med lille miniHvordan går det med deg? Lenge siden jeg har sett deg nå![]()
Jeg synes ikke du har gått glipp av noFaktisk aldri sett!![]()