Haha...mulig du traff et sårt punkt?!![]()
gjorde nok det! han har sikkert gått opp 10 kg da! trur det er han som er gravid jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...mulig du traff et sårt punkt?!![]()
Haha...du mener egentlig at noen må være så rare også![]()
det er så slitsomt det! å alltid være på vakt for å få mest mulig... så glad når jeg kom under 4.års regelen og fikk fast stilling![]()
Aha...grei fordelingde fleste eldre har hver 3.helg.. mens vi "unge" har flere på rad![]()
Trøstespiser i ren sympati hangjorde nok det! han har sikkert gått opp 10 kg da! trur det er han som er gravid jeg![]()
Det er en kjip følelse
Vi får satse på Lotto slik at vi slipper å jobbe![]()
Hihi...da har du en fornuftig mammahm.. nei, mamma mener det er jeg som er rar siden jeg ikke liker det![]()
Hva slags regel er det?
Jeg har hoppet fra vikariater til vikariater siden 2009 så må si det hadde hvert greit å hatt en stor fast stilling slik at jeg slapp å være avhengig av ekstravakter de periodene jeg ikke går i vikariat...
Vet jeg kan gå til fagforbundet og få hjelp til å få større fast stilling. Men de plassene jeg vet de nå trenger folk vil jeg virkelig ikke jobbe så det frister ikke veldig og heller ikke det å skulle bytte arbeidssted nå som jeg har litt over 3 mnd igjen før jeg skal ut i permisjon...
Aha...grei fordeling
Og helt typisk at de eldre vil ha det sånn.
Jeg vet, natten er super
Jeg kan heldigvis fortsette med å jobbe som jeg vil, for mannen jobber bare dagtid
Men han er jo mye alene med barna da...og synes det er litt kjipt![]()
Trøstespiser i ren sympati han![]()
Næmmen..hva er det for en ting å si???Kanskje jeg skal starte å spille, min far sier nemlig at det er større sjanse for at jeg vinner i lotto enn at jeg finner meg en mann. Så da burde vel vinnersjansene være til stedet?? Haha
Hihi...da har du en fornuftig mamma![]()
Nei, de vil nok ha det forutsigbart og trygtvirker ikke som de liker noe nytt![]()
når man jobber som vikar eller går i vikariater på samme arbeidsplass i 4 år, har man rett til å få gjennomsnittet av disse årene som fast stillingKanskje du har krav på noe slikt?
Kjedelig å være avhengig av barnevakt hele tiden, jaJa ikke sant, hadde jeg hatt mann hadde jeg fint kunne jobbe turnusFor mitt problem er det at jeg er avhengig av at andre kan være barnevakt siden jeg er alene..
Han trives ikke like godt med at du jobber turnus eller?
Haha..flaks for degtrur han spiser for meg jeg... for jeg har gått ned 10 kg![]()
Det er vel noe der fagforbundet kan hjelpe meg med. Men det gjelder bare løse vakter og så havner man den plassen i kommunen som det er behov for folk. Så for meg som har gått mye i vikariater så kommer jeg dårligere ut av det enn om jeg hadde gått på bare ekstravakter..
Da må du prøve hardere for å oppdage hvor gøy det egentlig erdet er jeg enig i! bare ikke i dette med klær![]()