Skravletråd :)

Ja jeg er redd jeg kan få bruk for det senere, men nå syntes jeg at jeg har hvert flink for nå står gangen full av søppelsekker :D Så tenkte å ta frøkna sitt rom i morgen og se om noe kan fjernes der og :p

Men når jeg flytta i september så kvitta jeg meg jo med absolutt alt jeg hadde igjen fra frøkna var liten. Dyner og mye annet jeg egentlig kunne fått bruk for nå. Så det lønner seg ikke alltid å kvitte seg med ting har jeg lært :p

Oi, ikke værst. Skal gis bort ellr kastes? :)
Ikke allid nei:P

nå... hva gjør dere? her er det latskap og soffa :p
TV og sofa :) Vært på svømmekurs med poden, og nå er han levert hos mormor på overnatting. Så nå skal det bare slappes av. Mannen ringte akkurat fra butikken og spurte om jeg ville ha fruktsalat :) Takker ikke nei til det :)

Skjønner. :) Jeg gir en del til fretex og uff.

Jeg har gitt mye til fretex tidligere men de kaster vist mye av de man leverer inn. Så da har jeg begynt å gi det til en som driver med brukthandel da han selger det super billig :)

TV og sofa :) Vært på svømmekurs med poden, og nå er han levert hos mormor på overnatting. Så nå skal det bare slappes av. Mannen ringte akkurat fra butikken og spurte om jeg ville ha fruktsalat :) Takker ikke nei til det :)

så koselig av samboeren din :) deilig med kjæresten kveld :)

Det er helt sant! Og sånn sett så er det greit å ha fri midt i uka når alle andre er på jobb eller sover etter nattevakt. For hadde jeg hatt noe annet å gjøre hadde jeg bare utsatt det videre haha :P
Det er sant:D
Jeg får gjort masse fordi jeg jobber turnus og har fridager innimellom hvor "alle" andre er på jobb;)

Back
Topp