Biff, pommes frites og bearnaise idag![]()
det var tirsdagsmiddagen sin det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Biff, pommes frites og bearnaise idag![]()
Ja jeg er redd jeg kan få bruk for det senere, men nå syntes jeg at jeg har hvert flink for nå står gangen full av søppelsekkerSå tenkte å ta frøkna sitt rom i morgen og se om noe kan fjernes der og
Men når jeg flytta i september så kvitta jeg meg jo med absolutt alt jeg hadde igjen fra frøkna var liten. Dyner og mye annet jeg egentlig kunne fått bruk for nå. Så det lønner seg ikke alltid å kvitte seg med ting har jeg lært![]()
Oi, ikke værst. Skal gis bort ellr kastes?![]()
Ikke allid nei![]()
Mhm, det er jo veldig greit om det er ting andre kan ha glede avNei det jeg har fylt i sekkene nå går på dynga, men fra rommet til frøkna kan det hende det blir litt å gi bort![]()
Mhm, det er jo veldig greit om det er ting andre kan ha glede av![]()
Skjønner.Ja det er det og når jeg flytta ble det gitt bort masse leker, klær og utstyr etter frøkna. Og en del av mine ting.
nå... hva gjør dere? her er det latskap og soffa![]()
Nå skal straks frøkna i seng så skal jeg nyte en stille kveld med strikketøy og se på inspirasjon til soverommet på nettet tenkte jeg![]()
Hørtes LITT bedre ut enn Fjordland min....Biff, pommes frites og bearnaise idag![]()
TV og sofanå... hva gjør dere? her er det latskap og soffa![]()
her å er frøkna lagtså blir en rolig kveld
hva strikker du?
Skjønner.Jeg gir en del til fretex og uff.
TV og sofaVært på svømmekurs med poden, og nå er han levert hos mormor på overnatting. Så nå skal det bare slappes av. Mannen ringte akkurat fra butikken og spurte om jeg ville ha fruktsalat
Takker ikke nei til det
![]()
Jeg strikker lapper til lappeteppe til den lille i magen![]()
Fikk gule påske roser ogsåså koselig av samboeren dindeilig med kjæresten kveld
![]()
Det er santDet er helt sant! Og sånn sett så er det greit å ha fri midt i uka når alle andre er på jobb eller sover etter nattevakt. For hadde jeg hatt noe annet å gjøre hadde jeg bare utsatt det videre haha![]()
Uff daJeg er helt utslitt ! Ligger rett ut på sofaen etter middagen. Og det værker i ribbeina, så sliter med å finne en behagelig stilling![]()
Fikk gule påske roser også![]()
Rett ut i sofaennå... hva gjør dere? her er det latskap og soffa![]()