Ikke i bruk
Forumet er livet
hehe hater å ikke finne fjernkontrollen.. lette som en GAL i stad etter vår![]()
Hvor fant du den da???
Guttungen har tydeligvis funnet vår nå. Hører han zapper gjennom barnetvkanalene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe hater å ikke finne fjernkontrollen.. lette som en GAL i stad etter vår![]()
Har en venninne som har en sønn som hadde gjemt den i den nederste skuffen i gangen med alle votter og luerHvor fant du den da???
Guttungen har tydeligvis funnet vår nå. Hører han zapper gjennom barnetvkanalene..
Bare hyggelig,jeg er snill innimellomÅåh...for et herlig menneske du er!!tusen, tusen takk!
Hva er planene for denne lørdagen? Her er det blå himmel og solskal prøve å være ute noen timer i dag!
HalloHei hei damer!
Hva skjer idag da?
Det får'n siBare hyggelig,jeg er snill innimellom![]()
Skal på ettermiddagsvakt...Hva er planene for denne lørdagen? Her er det blå himmel og solskal prøve å være ute noen timer i dag!
Hallo
Her er det kos med gutta før jobb i ettermiddag!
Du da?
Høres ut som dere har en super lørdagNå har vi nesten tatt knekken på Kenwooden min2 kg hvetemel og 1 liter melk ble litt i meste laget gitt
Mens deigen hever så skal jeg og lillesøster være med storesøster på lekeplassen en tur. Lillesøster må bare våkne litt først og spise
Så skal kanelknutene bakes ut etterpå
Dagens middag er sodd, så d blir knall!![]()
Ja men det varer ikke så lenge av gangen daDet får'n si
Du viser deg fra din beste side nå!
Ble det bibliotekstur på dere?Vi stikker snart bort i parken for lek og moro. Mulig vi stikker innom biblioteket og låner med noen bøker også siden det ligger ved parken.
Hva?!Ronja du må slutte å skravle sånn![]()
Nei, det ante meg velJa men det varer ikke så lenge av gangen da![]()
Æsj...sitter på jobbMGP i kveldnoen andre som ser på ?
![]()
Skal oppdatere degÆsj...sitter på jobb
Skulle gjerne ha sett!