• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Hvor fant du den da???

Guttungen har tydeligvis funnet vår nå. Hører han zapper gjennom barnetvkanalene..
Har en venninne som har en sønn som hadde gjemt den i den nederste skuffen i gangen med alle votter og luer :) De lette vel i nesten en uke før han gikk og hentet den igjen :D

Hva er planene for denne lørdagen? Her er det blå himmel og sol :D skal prøve å være ute noen timer i dag!

Hva er planene for denne lørdagen? Her er det blå himmel og sol :D skal prøve å være ute noen timer i dag!

Vi stikker snart bort i parken for lek og moro. Mulig vi stikker innom biblioteket og låner med noen bøker også siden det ligger ved parken.

Hallo:D
Her er det kos med gutta før jobb i ettermiddag!
Du da?

Nå har vi nesten tatt knekken på Kenwooden min :p 2 kg hvetemel og 1 liter melk ble litt i meste laget gitt :p

Mens deigen hever så skal jeg og lillesøster være med storesøster på lekeplassen en tur. Lillesøster må bare våkne litt først og spise :)

Så skal kanelknutene bakes ut etterpå :)

Dagens middag er sodd, så d blir knall! :D

Nå har vi nesten tatt knekken på Kenwooden min :p 2 kg hvetemel og 1 liter melk ble litt i meste laget gitt :p

Mens deigen hever så skal jeg og lillesøster være med storesøster på lekeplassen en tur. Lillesøster må bare våkne litt først og spise :)

Så skal kanelknutene bakes ut etterpå :)

Dagens middag er sodd, så d blir knall! :D
Høres ut som dere har en super lørdag:D
Kos dere med utetid og bakst!

Back
Topp