HemmeligG
Forumet er livet
Alltid spennende syns jegKan fort bli spennende daikke fulgt med fast men sett litt her og der
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid spennende syns jegKan fort bli spennende daikke fulgt med fast men sett litt her og der
![]()
Blir nok bra det ja å legge seg etterhvert, må bare betale regninger førstUsj da, så kjedelig med kjip dag ??? Da er senga god legge seg i![]()
Blir nok bra det ja å legge seg etterhvert, må bare betale regninger først
Flere som må betale regninger?Der mindte du meg på noe!!'n
Mye dritt som skjer rundt meg for tiden.Hvorfor kjip?![]()
Ja vil tro detVar i grunn det ja, men er vel litt opp og ned fra mnd til mnd.
Jepp ! Men må se ferdig PH førstRegninger betalt, nå er det på tide å finne sengen snart!
Det ser jeg ikke på , tar med boka mi og leser i den jegJepp ! Men må se ferdig PH først![]()
Høres mere fornuftig ut det jaDet ser jeg ikke på , tar med boka mi og leser i den jeg
God morgenEndelig fredag og helg om 7 timer
For de som er glad I å spille spill så anbefaler jeg å teste "Rykte går" (er et brettspill) spilte det forrige helg og vi lo så vi grein
Det skal testes igjen denne helgen! Noen som skal noe i helgen?
God morgenGod morgendeilig vår vær her i dag! Men selvfølgelig må jeg på behandling
![]()
Her ble det raskt lagt bortGod morgenEndelig fredag og helg om 7 timer
For de som er glad I å spille spill så anbefaler jeg å teste "Rykte går" (er et brettspill) spilte det forrige helg og vi lo så vi grein
Æsj...Aner ikke jeg, noen startet å så hengte flere seg på
God morgenGod morgenEndelig fredag og helg om 7 timer
Sola strålerGod morgendeilig vår vær her i dag! Men selvfølgelig må jeg på behandling
![]()
Lige måde duInnom for å ønske alle en strålende fredag![]()