Boblefrua
Forumet er livet
Vi skal gå tur til byen nåGod morgenhva byr denne nydelige dagen på ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal gå tur til byen nåGod morgenhva byr denne nydelige dagen på ?
![]()
Den kommer vell kanskje til påsketider? Eller er det for tidlig å håpe påHer å !! Elsker det![]()
Uff da ! Godt det er helg og at du kan slappe avGod morgen!
Denne dagen byr på vondt bekkenSkulle egentlig rydde, men måtte gi opp desverre....
Gilde marinert flintstek er vår favoritt også! Da trenger jeg nesten ikke tilbehør.HerligGleder meg til flint steiken kommer i butikken igjen jeg. Det er min favoritt
![]()
Trur kanskje det jaDen kommer vell kanskje til påsketider? Eller er det for tidlig å håpe påpåske er jo sånn grille tid om været er fint
![]()
Den pleier å komme uken før påskeDen kommer vell kanskje til påsketider? Eller er det for tidlig å håpe påpåske er jo sånn grille tid om været er fint
![]()

Gilde marinert flintstek er vår favoritt også! Da trenger jeg nesten ikke tilbehør.
I fjor kom den før påske, så nå venter vi veldig![]()
Da må jeg på Rema 1000 i dagTrur kanskje det jaOstegrill og sommerkoteletter har kommet vertfall
Får vann i munnen av å tenke på detDa må jeg på Rema 1000 i dagKrysser alt som krysses kan for at de har noe digg til grillen
![]()
Håper alle skjønner det snart![]()
God morgenhva byr denne nydelige dagen på ?
![]()
Ja, de fleste er sååå glade og blideEn merker det så veldig godt på folk nåSola er god altså!
God dagGod morgenhva byr denne nydelige dagen på ?
![]()
Mhm!!! Ikke bare bare å være gravid å så få lyst på noeFår vann i munnen av å tenke på det![]()
Ja i allefall 4 stkSer jo super artig ut det spilletMen man må vell være litt folk for å spille det?
Denne helgen skal nytes i solen![]()
Hvor jobber du?Sola skinner og det er glovarmt på jobb![]()
Sola skinner og det er glovarmt på jobb![]()
Nydelig vårværSola gjør meg glad! Elsker finvær, får så mye energi av det![]()
Jobber som resepsjonist/sekretær for en bedriftHvor jobber du?